عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نظارت بر کارخانجات آرد و نانوائی ها تشدید می شود

رئیس سازمان صمت گلستان :

نظارت بر کارخانجات آرد و نانوائی ها تشدید می شود

نظارت بر کارخانجات آرد و نانوائی ها تشدید می شود
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در جلسه مشترک با مدیرکل غله استان و روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت و غله شهرستانهای استان گفت: از هفته آینده نظارت بر کارخانجات آرد و نانوائی های استان تشدید خواهد شد . 
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، حسین طلوعیان در جلسه مشترک با مدیرکل غله استان و روسای ادارات صنعت ، معدن و تجارت و غله شهرستانهای استان گلستان که در محل سالن جلسات سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان برگزار گردید ، گفت : از آنجا که دولت با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر آرد یارانه ای را در اختیار نانوایی های دولتی قرار می دهد ، لذا این واحدها اجازه ندارند که این آرد را بصورت آزاد بفروشند .
وی گفت : با عنایت به گران شدن آرد غیر یارانه ای و امکان خرید و فروش غیر مجاز آرد یارانه ای در کارخانجات آرد و واحدهای خبازی ، با هماهنگی این سازمان و اداره کل غله طرح تشدید نظارت بر واحدهای خبازی و کارخانجات آرد استان از ابتدای هفته آینده در سراسر استان اجرا خواهد شد .
به گفته طلوعیان ، از آنجا که نان قوت غالب مردم است ، همه باید کمک کنند تا یارانه این بخش در حوزه خودش مصرف شود و فروش آزاد آرد یارانه ای اجحاف در حقوق مردم است که بشدت با متخلفین این بخش برخورد خواهیم نمود .
وی اضافه نمود : هدف ما از اجرای طرح تشدید نظارت بر واحدهای خبازی و تولیدکنندگان آرد این است که می خواهیم از ایجاد چالش در حوزه گندم ، آرد و نان استان جلوگیری کنیم .  

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 292
  • کد خبر : 77578