عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اخذ 94 مورد تعهد محضری برای صدور مجوز واحدهای صنعتی، تولیدی، خدماتی گلستان جهت احداث تصفیه خانه

در شش ماه نخست سال جاری انجام شد:

اخذ 94 مورد تعهد محضری برای صدور مجوز واحدهای صنعتی، تولیدی، خدماتی گلستان جهت احداث تصفیه خانه

اخذ 94 مورد تعهد محضری برای صدور مجوز واحدهای صنعتی، تولیدی، خدماتی گلستان جهت احداث تصفیه خانه

 معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، تعداد 94 مورد تعهد محضری برای صدور مجوز واحدهای صنعتی، تولیدی، خدماتی و......به لحاظ احداث تاسیسات تصفیه فاضلاب و عدم آلایندگی منابع آب و محیط زیست از متقاضیان واحدهای مذکور اخذ شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس حسین دهقان، با بیان اینکه برنامه ریزی جهت مدیریت منابع آب سطحی و زیرزمینی و مشخص کردن واحدهای آلاینده منابع و مجاری آبی و اعلام حرایم کیفی منابع و مجاری آبی، از وظایف شرکت آب منطقه ای است، گفت: لازم است بهره برداران واحدهای تولیدی ، صنعتی، خدماتی و سایر مصارفی که تولید فاضلاب و آلودگی می کنند، نسبت به اجرای تاسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب و دفع بهداشتی پساب در قالب قوانین و ضوابط سازمان محیط زیست و وزارت نیرو اقدام کنند. 
وی افزود: درصورت آلودگی منابع و مجاری آبی، شرکت آب منطقه ای مجاز خواهد بودضمن صدور اخطار، ایشان را به اداره کل محیط زیست برای اعمال قانون  معرفی نماید.
مهندس دهقان بیان کرد: در فرآیند استعلام از این شرکت، متقاضیان بصورت کتبی متعهد شوند که پساب های حاصل از بهره برداری از منبع آبی را بدون تصفیه و  بدون رعایت استانداردهای مربوطه وارد منابع، مجاری و تاسیسات آبی  نکنند. و با توجه به نوع واحد تولیدی و ظرفیت تولید براساس ضوابط سازمان محیط زیست حریم کیفی منابع ، مجاری و تاسیسات آبی تعیین و اعلام می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .