عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امکانات رفاهی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان در خدمت مسافران نوروزی


امکانات رفاهی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان در خدمت مسافران نوروزی

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان گفت: هرساله در ایام نوروز این اداره کل با تشکیل ستاد خدمات تسهیلات نوروزی، آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی می باشد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، در نوروز 1394 نیز این اداره کل با بسیج همکاران و با بهره گیری از تمامی امکانات موجود و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل مراکز (نمازخانه، خوابگاه، مامور سراها) و تجهیز 12 اکیپ امدادی و عضویت در ستاد خدمات سفر استان، خدمات مناسبی به مسافران نوروزی ارائه نمود.

 ابوالفضل تیرانداز گفت: خدمات ارائه شده در 2 بخش امداد و اسکان برنامه ریزی شده که در بخش امداد با تجهیز 12 اکیپ با ظرفیت 32 نفر متشکل از مربیان باتجربه به 87 نفر در این ایام خدمات امدادی، تعمیراتی و به 480 نفر هم خدمات آموزشی در قالب آموزش های کپسولی ارائه نمودند.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان افزود: در بخش اسکان مسافران نوروزی هم این اداره کل میزبان 860 نفر بوده که امکانات اقامتی آنها را فراهم نمود.

 تیرانداز با اشاره به اینکه در راستای بهتر ارائه شدن خدمات 16 اکیپ بازرسی نوروزی از این خدمات ارائه شده سرکشی نمودند، گفت: خدمات ارائه شده در این نوروز در راستای هم افزایی و تعامل با سیاست های انسانی و همچنین با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی از تاریخ 28 اسفندماه 1393 لغایت 15 فروردین 1394 به مسافرین ارائه گردید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .