عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان با مدیر عامل آب منطقه ای گلستان


دیدار رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان با مدیر عامل آب منطقه ای گلستان

دیدار رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان با مدیر عامل آب منطقه ای گلستان

 در دیدار رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان، بر همکاری های تحقیقاتی بین مرکز تحقیقات و شرکت آب منطقه ای گلستان تاکید شد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیر عامل شرکت در این جلسه اظهار کرد: تحقیقات یکی از موارد لازم و مهم در تصمیم گیری ها است و کار بدون پژوهش بیهوده است. 
مهندس سید محسن حسینی اظهار کرد: موضوعاتی مانند خشکه کاری برنج، کم آبی ، رسوب سدها و سیلاب های استان ورسوب های پس از سیلاب می تواند محل بحث و تحقیقات مشترک بین ما و مرکز تحقیقات باشد.  
وی افزود: در استان گلستان متوسط بارندگی 450 میلی متر است و همیشه کمتر از آن خشکسالی و بیشتر از آن سیل را پدید می آورد و سالهاست استان با این دو موضوع درگیر است و ضروری است موضوعات تحقیقاتی در این بخش ها بیشتر انجام شود. 
رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان نیز در این جلسه عنوان کرد: ما به عنوان یک مرکز تحقیقاتی تلاش داریم با شرکت آب منطقه ای استان به عنوان یک دستگاه فنی و کارشناسی ارتباط تحقیقاتی بیشتری برقرار نمائیم. 
دکتر فرجی افزود: لزوم هم افزایی نیرو ها در بخش مطالعه و تحقیقات و تاکید بر شناخت و شناسایی منابعی که میتواند در زمینه منابع آبی، آبخیزداری و... در استان کمک کند مورد تاکید مرکز تحقیقات است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .