عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقویت پوشش ارتباطی و اتصال فیبر نوری روستای زیارت به گرگان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد:

تقویت پوشش ارتباطی و اتصال فیبر نوری روستای زیارت به گرگان

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان از تقویت پوشش ارتباطی و اتصال فیبر نوری روستای زیارت به گرگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی با اعلام این خبر افزود: روستای زیارت با پتانسیل های بالای فرهنگی، گردشگری، سیاحتی و همچنین موقعیت مناسب جغرافیایی یکی از قطب های گردشگری استان به شمار می رود که مدتی است با مشکل کاهش کیفیت ارتباط و قطعی مواجه شده است.
وی اضافه کرد: با بررسی های انجام شده بیشترین مشکل قطعی ارتباط مربوط به ارتباط هوایی فیبرنوری زیارت به گرگان بود که مقرر شد این ارتباط به صورت زمینی برقرار شود تا مشکلات موجود کاهش یابد.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان اضافه کرد: در حال حاضر این ارتباط برقرار شده و به زودی در دسترس عموم قرار می گیرد و تا حد زیادی مشکل پوشش و کیفیت آنتن در آن منطقه مرتفع می شود.
وی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌ لازم ارتباطی برای توسعه روستا اظهار داشت: عرضه تولیدات روستایی و صنایع دستی بدون دسترسی به فناوری های نوین امکان پذیر نیست و بدون وجود ارتباطات تولیدات روستایی از محدوده روستاها فراتر نمی‌رود که ایجاد زیرساخت لازم توانسته است محصولات این روستا را علاوه بر تمامی نقاط کشور، در دنیا نیز معرفی کند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .