عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ملاقات عمومی نعمت بزرگی برای مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است


ملاقات عمومی نعمت بزرگی برای مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

 به مشابه هفته های پیشین و در راستای تکریم ارباب رجوع، ملاقات عمومی مديركل راه آهن شمال شرق ۲ با شهروندان و مردم شریف و متدین استان و همکاران انجام شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲، محسن اعتماد ضمن تبریک ایام مبارک گفت: دیدارهای مردمی (ملاقات حضوری) و نظر به اهمیت و ضرورت حوزه ارتباطات مردمی درراستاي ارایه خدمت به مردم متدین و شریف استان با تعدادی از مردم شريف استان به صورت مسقیم ديدار ودر مورد مسائل و مشکلات آنان به گفتگو پرداخت.

وی اضافه نمود: يكي از جمله اهداف خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مديران دستگاههاي اجرايي ديدار چهره به چهره و تکریم ارباب رجوع درراستای بررسی و برطرف نمودن مسائل وموارد درخواستی مردم مي باشد که این دیدارها باعث تحکیم روابط مدیران و مسئولین با مردم میشود که این به نوبه خود نعمتی بزرگ برای همه مسئولین می باشد و نسبت به دغدغه ها و تقاضاهای مطرح شده راهکارهای قانونی و دستورات لازم را به منظور پیگیری امور مراجعین به معاونین و روسای ادارت در بخشهای مختلف صادر شد.

وي در ادامه افزود: یکی از ماموریتهایی خدمتگزاران و مجموعه اداره کل راه آهن شمالشرق2 و همه ادارات کل تسهیل، تسریع و روانسازی در مسیر خدمت به مردم است و بدون شک خدمت به مردم و بندگان خدا اجری معنوی و اخروی دارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه آهن شمال شرق ۲
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 317
  • کد خبر : 78132