عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک مدیر کل زندانها و رئیس کانون وکلای استان گلستان


نشست مشترک مدیر کل زندانها و رئیس کانون وکلای استان گلستان

 نشست مشترکی با حضور دکتر علی اصغر رنجبر مدیر کل زندانهای گلستان و رضا سلیمانی رییس کانون وکلای استان در محل ساختمان کانون وکلاء برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی زندانهای گلستان؛ در این نشست که با هدف تقویت همکاری ها ، رفع موانع و همچنین بهره مندی هرچه بیشتر مددجویان از حضور وکلاء در زندان و انعقاد تفاهم نامه برگزار گردید مدیر کل زندانهای گلستان اظهارداشت: انعقاد تفاهم نامه و حضور مستمر وکلاء در زندان در کاهش بار روانی و همچنین افزایش اطلاعات حقوقی زندانیان و در نتیجه کاهش جمعیت کیفری زندانها تأثیر بسزایی خواهد داشت .

دکتر رنجبر با تاکید بر افزایش تعاملات فی مابین کانون وکلاء و موسسات کیفری استان ادامه داد : این همکاری و تعاملات متقابل می تواند علاوه بر افزایش حقوق شهروندی زندانیان در توسعه عدالت قضایی، در رفع مشکلات حقوقی زندانیان و خانواده آنان نیز کمک قابل توجهی نماید . 
وی با بیان اینکه حمایت های حقوقی از زندانیان در چارچوب قوانین یکی از اهداف این تفاهم نامه است خاطرنشان کرد : زندانهای استان آمادگی و زیرساخت های لازم را برای حضور مستمر در شأن وکلاء را فراهم نموده تا همه زندانیان بتوانند از مشاوره های حقوقی آنان بهره مند شوند . 
در ادامه رضا سلیمانی رییس کانون وکلای استان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه زندانها برای مورد توجه قرار دادن شأن وکلا ، آمادگی خود را برای تأمین نیروی انسانی و ارائه خدمات معاضدتی به زندانیان موسسات کیفری استان را اعلام داشت و افق این همکاری ها را مثبت ارزیابی نمود .
در پایان جلسه دو طرف در خصوص مفاد تفاهم نامه بحث و تبادل نظر نمودند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 306
  • کد خبر : 78314