عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان از مرکز لجستیک اینچه برون


بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان از مرکز لجستیک اینچه برون

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارگلستان بهمراه سرپرست اداره کل راه آهن شمالشرق2 ، مدیر کل گمرکات استان ومدیر پایانه اینچه برون از پایانه ومرکز لجستیک ومحوطه حوزه ریلی اینچه برون بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی راه آهن شمالشرق2، ابراهیم کریمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در این بازدید گفت: ایستگاه و پایانه ریلی اینچه برون يكي از تاثير گذار ترين پایانه های ريلي و تجاري حوزه شمال کشوراست كه مراوداتی همچون صادرات، واردات و ترانزیت انجام می پذیرد و شركتهاي تجاري با استفاده از ظرفيتهاي ايجاد شده در اين منطقه می توانند به نحو مطلوبي از پتانسيلهاي ريلي در افزايش مبادلات حمل و نقلي و محمولات و كالاهاي خود استفاده نمايند.

وی در ادامه اظهار داشت: با استقبال بخش های خصوصی ،تجار و بازرگانان و وجود کریدور ریلی بین المللی اینچه برون وداشتن خطوط عریضو نرمال و ایجاد مرکز لجستیک اینچه برون ،این منطقه شاهد رشد وشکوفایی اقتصادی در مدار حمل و نقل ریلی و بین المللی قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ نیز گزارشی از آخرین وضعیت حوزه ریلی ارائه نمود و افزود : اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ همواره در راستاي حمل و نقل ريلي در كريدور شمال جنوب قدمهاي خوبي برداشته است وهمواره طبق برنامه پیش بینی شده از افزايش مراودات تجاري ريلي ( صادرات ، ترانزيت و واردات ) از طريق اين حوزه استقبال مي نمايد.

دراین بازدید حسینی مدیر کل فرودگاههای استان و معاون مدیر کل و مدیر پایانه اینچه برون نیز از چگونگی حمل و نقل ریلی و جاده ای وهمچنین توسعه خطوط ریلی در محدوده ایستگاه و مرکز لجستیک اینچه برون توضیحاتی بیان نمود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق ۲
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 299
  • کد خبر : 78437