عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اداره‌کل میراث‌فرهنگی و بنیاد شهید استان گلستان

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان خبر داد:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اداره‌کل میراث‌فرهنگی و بنیاد شهید استان گلستان

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین این اداره‌کل و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، احمد تجری در نشست انعقاد این تفاهم‌نامه با اعلام این خبر گفت: این تفاهم‌نامه همکاری مشترک با اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در راستای حمایت از اجرا و توسعه طرح‌های خوداشتغالی و کارآفرینی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و استفاده از ظرفیت‌های موجود دو دستگاه منعقد شد.
او اضافه کرد: کمک به تأمین اشتغال ایثارگران، کمک به اشتغال پایدار شاغلین کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و کارآفرینان تحت پوشش بنیاد در حوزه‌های مختلف مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تلاش برای ساماندهی و توسعه طرح‌های خوداشتغالی و کارآفرینی مربوط به ایثارگران و کمک به فرهنگ گردشگری ایثارگران ازجمله اهداف این تفاهم‌نامه است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان بیان کرد: جامعه ایثارگری جامعه‌ای دلسوز و ازخودگذشته است. همه مدیون این افراد هستیم و باید دین خود را به آن‌ها ادا کنیم.
او اظهار امیدواری کرد: با امضای این تفاهم‌نامه هم‌افزایی خوب بین دستگاهی به وجود آمده و اثرات آن منشأ خیروبرکت برای جامعه ایثارگری استان و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باشد.
تجری خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شرایط خاص به وجود آمده جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام به‌صورت مجازی برگزار و حتماً از ظرفیت بنیاد شهید در این جشنواره استفاده خواهد شد.
در ادامه این جلسه اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان نیز گفت: عملکرد بسیار خوب اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان موجب معرفی ظرفیت‌های بی‌بدیل استان در حوزه گردشگری شده و مهم‌ترین برنامه فرهنگی فاخر استان جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام است.
او بیان کرد: میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یکی از مهم‌ترین حوزه‌هایی که زمینه اشتغال‌زایی پایدار را فراهم می‌سازد.
وزیری خاطرنشان کرد: در شرایط حال حاضر کشور باید از ظرفیت‌های بین دستگاهی در راستای هم‌افزایی و پیشبرد اهداف استفاده کرد.
 

 

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اداره‌کل میراث‌فرهنگی و بنیاد شهید استان گلستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .