عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک آب منطقه ای و دادگستری استان برای شفافیت برخی قوانین مرتبط با آب

در دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان و معاون دادگستری استان عنوان شد:

پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک آب منطقه ای و دادگستری استان برای شفافیت برخی قوانین مرتبط با آب

پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک آب منطقه ای و دادگستری استان برای شفافیت برخی قوانین مرتبط با آب
 در دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان و معاون منابع انسانی و برنامه ریزی دادگستری استان پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک آب منطقه ای و دادگستری استان برای شفافیت برخی قوانین مرتبط با آب مورد تاکید قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در این جلسه اظهار کرد: برخی قوانین در وزارت نیرو وجود دارد که برای چگونگی اجرای آن گاهی بین وزارت نیرو و برخی قضات و دادستانی ها اختلاف نظر وجود دارد.
مهندس سید محسن حسینی افزود: برخی از این قوانین مانند تجاوزات به بستر وحریم رودخانه ها که از یک طرف تبصره ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب است و وزارت نیرو وبرخی قضات اعتقاد دارند شامل تجاوزات به بستر وحریم  قبل از سال ۶۱ است و تجاوزات حریم و بستر پس از سال۶۱ مشمول ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی میشود. برخی دادستان ها معتقدند که برای همه تجاوزات به بستر و حریم رودخانه ها باید از تبصره ۴ استفاده بشود‌.
مهندس حسینی بیان کرد: به همین دلیل پیشنهاد تشکیل شورا یا تیمی برای بررسی و جمع بندی چنین مواردی ضروری به نظر می رسد.
معاون برنامه ریزی و منابع انسانی دادگستری کل استان نیز در این جلسه اظهار کرد:  تعامل بین شرکت آب منطقه ای ودادگستری استان برای بررسی و رفع مواردی این چنین باید مستمر باشد.
محمود اسپانلو آموزش مستمر و مداوم قضات را از برنامه های این معاونت دانست و از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خواست موارد مورد نیاز را به این معاونت اعلام نماید.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .