عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال/ شهرداری گرگان با یک برد درخشان دیگر صدرنشین شد


هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال/ شهرداری گرگان با یک برد درخشان دیگر صدرنشین شد

هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال/ شهرداری گرگان با یک برد درخشان دیگر صدرنشین شد

  در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال عصر سه شنبه 25 آذر در سالن بدون تماشاگر آزادی تهران مقابل تیم آویژه صنعت پارسا مشهد قرار گرفت و با حساب 97 بر 74 به برتری رسید و صدرنشین شد.

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان، تیم شهرداری گرگان، مهران شاهین طبع تیمش را با همان ترکیب ابتدایی بازی های گذشته یعنی مایک رستم پور، کیوان ریاعی، نوید رضایی فر، محمد جمشیدی و پری پتی وارد زمین مسابقه کرد. نیمه نخست با حساب 49 بر 39 به سود گرگانی ها رقم خورده بود.
 نوید رضایی فر ستاره این بازی بود که با کسب 26 امتیاز و اثرگذاری 27 موثرترین بازیکن میدان لقب گرفت. ضمن اینکه پری پتی و محمد جمشیدی هر یک با اثرگذاری 21 دیگر ستاره های تیم شهرداری بودند.
 نماینده بسکتبال گرگان در سه بازی ابتدایی خود به ترتیب با 10 اختلاف مقابل صنعت مس رفسنجان، 30 اختلاف مقابل خانه بسکتبال خوزستان و سپس با 20 اختلاف مقابل اکسون تهران به پیروزی رسیده بود.
 شهرداری گرگان با پیروزی در چهارمین بازی متوالی 8 امتیازی شد و به علت گل زده بیشتر نسبت به پالایش نفت آبادان در صدر جدول قرار گرفت.
 در ادامه رقابتها، تیم شهرداری گرگان در هفته پنجم و ششم مسابقات به ترتیب روز 4 دی از ساعت 15 مقابل شورا و شهرداری قزوین و یک روز بعد مقابل رعد پدافند هوایی مشهد صف آرایی خواهد کرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شهرداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .