عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 59 کارمند اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان حامی 100 فرزند محسنین و ایتام استان


59 کارمند اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان حامی 100 فرزند محسنین و ایتام استان

59 کارمند اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان حامی 100 فرزند محسنین و ایتام استان

 مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در جلسه با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: 59 نفر از کارکنان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان حامی 100 فرزند ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شدند.

به گزارش روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان سه‌شنبه 25 آذرماه 99 در جلسه با احمد تجری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با اشاره به این‌که مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان گلستان در طرح " هر کارمند، حامی فرزند معنوی" بین 10 الی 15 درصد بود،، خاطرنشان کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی گلستان بالاترین میزان مشارکت را در حمایت از فرزندان ایتام و محسنین داشته است.
او خاطرنشان کرد: در حال حاضر 11250 فرزند ایتام و محسنین، مشمول طرح اکرام ایتام کمیته امداد استان گلستان هستند که سرانه حمایتی در این طرح 170 هزار تومان است.
بابایی بیان کرد: می‌توان برای توانمندسازی خانوارهای آسیب‌پذیر حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استان و ایجاد اشتغال برای آن‌ها از تسهیلات ارزان‌قیمت 800 میلیون ریالی با کارمزد 4 درصدی بهره‌برد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان اظهار امیدواری کرد: در بحث توانمندسازی و اشتغال‌زایی برای بانوان سرپرست خانوار از مشارکت اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بهره‌مند شویم.
در ادامه این جلسه احمد تجری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: این اداره کل در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و همسو با اجرای طرح (هر کارمند، حامی فرزند معنوی) و باهدف حمایت مادی و معنوی ایتام و فرزندان محسنین اقدام به اجرای این طرح کرد که کارکنان خیر و نیک‌اندیش این اداره‌کل به‌صورت داوطلبانه از این طرح استقبال کردند.
او خاطرنشان کرد: صنایع‌دستی و گردشگری از حوزه‌هایی است که می‌توان خدمات خوبی را در راستای حمایت و ایجاد اشتغال با کمیته امداد امام خمینی (ره) برنامه‌ریزی کنیم.
تجری بیان کرد: مراکز تخصصی و خلاق صنایع‌دستی در شهرستان‌های استان یکی از اقدامات مهم حوزه صنایع‌دستی استان است که می‌توان از این مراکز برای ایجاد اشتغال برای بانوان سرپرست خانوار بهره‌مند شد.
او تصریح کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آمادگی دارد تا تخفیفات ویژه تأسیسات گردشگری را برای جامعه هدف تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در نظر گیرد.
در پایان این جلسه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان با اهدا لوح از احمد تجری مدیرکل و کارکنان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای مشارکت در طرح حمایت از فرزندان محسنین و ایتام تقدیر کرد.

59 کارمند اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان حامی 100 فرزند محسنین و ایتام استان


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .