عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشکل کمبود تخم مرغ در استان حل می شود

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان :

مشکل کمبود تخم مرغ در استان حل می شود

مشکل کمبود تخم مرغ در استان حل می شود

 رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان در ارتباط اینترنتی با خبر سیمای مرکز گلستان گفت: با تامین تخم مرغ مورد نیاز استان توسط واحد‌های تولیدی، مشکل کمبود تخم مرغ در استان حل می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان گفت: میزان تخم مرغ مورد نیاز استان روزانه بین ۵۰ تا ۶۰ تن است و جهاد کشاورزی استان با انتخاب ۱۲ فارم از مجموع ۳۳ فارم مرغ تخم گذار استان متعهد به تامین روزانه ۳۵ تن تخم مرغ جهت توزیع در بازار استان با قیمت تنظیم بازاری شده است .

وی گفت : ما توقع داشتیم این میزان تامین و به مرور به ۵۰ تن برسد تا بازار استان بالانس شود اما متاسفانه نه تنها این امر محقق نشد بلکه در طول شش روز گذشته واحد‌های تولیدی استان بجای این که ۲۱۳ تن تخم مرغ تحویل بدهند تنها ۱۶۰ تن تحویل داده اند ، یعنی به یک چهارم تعهد خود عمل نکرده اند .

طلوعیان افزود : این شرایط باعث ایجاد کمبود تخم مرغ در بازار و در نتیجه هجوم مردم و ایجاد صف در محلهای توزیع تخم مرغ تنظیم بازاری گردید .

وی گفت : امروز در کارگروه تنظیم بازار افزایش قیمت تخم مرغ تصویب شده که امیدواریم این افزایش قیمت باعث شود که تولید کنندگان تخم مرغ به تعهداتشان عمل کرده و وضعیت بازار بهتر و مشکل کمبود تخم مرغ در استان حل شود .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 306
  • کد خبر : 79542