عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای پویش ملی چلچراغ و طرح ملی رفیق خوشبخت ما در گلستان


اجرای پویش ملی چلچراغ و طرح ملی رفیق خوشبخت ما در گلستان

 

اجرای پویش ملی چلچراغ و طرح ملی رفیق خوشبخت ما در گلستان

 برنامه های فرهنگی هلال احمر گلستان همزمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان پویش ملی چلچراغ به همراه طرح ملی "رفیق خوشبخت ما" با مشارکت معاونت امور جوانان استان و دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ فرهاد میقانی با اعلام این خبر گفت: همزمان با سالروز شهادت سردار دلها، معاونین، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و کارکنان جمعیت هلال احمر استان به همراه اعضا جوانان با حضور در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده عبدا... گرگان، با آرمان های والای امام، شهدا و حاج قاسم تجدید پیمان کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز مبرم بیماران به فرآورده های خونی در سطح استان و در راستای پاسداشت خدمات کم نظیر و فراموش نشدنی حاج قاسم سلیمانی، اعضا جوانان گلستان در اقدامی متمرکز در سراسر استان با اهدای خون در طرحی تحت عنوان نذر خون به نیابت از سردار دلها، نام و یاد این شهید والامقام را گرامی داشتند‌.
وی افزود: اعضا سازمان جوانان استان در ادامه ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، با مشارکت در جشنواره ملی سردار دلها با هدف تولید محتوا به زبان فرهنگ و هنر و پویش ملی چلچراغ ، تلاش می کنند نام و یاد این سردار رشید و سید الشهدا جبهه مقاومت را گرامی بدارند.
همچنین همزمان با سراسر کشور و در سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آیین متمرکز کشوری طرح ملی رفیق خوشبخت ما که با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس و نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و در جلسه ای با حضور مدیرعامل، مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه، سرپرست معاونت امور جوانان، مدیر روابط عمومی هلال احمر جمعیت هلال احمر گلستان، دستیاران مدیرعامل و دبیران منتخب استان برگزار شد، بیانیه شورای مرکزی مجامع جوانان کشور توسط علیرضا شیخ عضو گلستانی این مجمع به نمایندگی قرائت شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .