عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازسازی خطوط برق ۲۰ کیلوولت بافت قدیمی گرگان کلید خورد


بازسازی خطوط برق ۲۰ کیلوولت بافت قدیمی گرگان کلید خورد

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: با اجرای زمینی کردن کابل ۲۰ کیلوولت در بافت قدیمی و مرکزی گرگان ،این منطقه از برق پایدار بهره مند می شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان ؛ علی اکبر نصیری در حاشیه بازدید از اجرای پروژه زمینی کردن خطوط ۲۰ کیلوولت در بافت قدیمی و مرکزی گرگان گفت: این منطقه ، جزوء مناطق حساس و مهم شهرگرگان بوده به همین جهت اجرای پروژه تعویض کابل های روغنی فرسوده شهر گرگان از حساسیت خاصی برخور دار است چراکه علاوه بر تغذیه مرکز شهر ، امکان رینگ و جابجایی بار فیدرهای در مرکز شهر را فراهم می آورد

وی افزود: بدلیل فرسودگی و وجود مفصل های متعدد که در طی سنوات قبل به منظور رفع اتصالی ها اجرا گردیده است ،باعث گردید تا ضریب پایداری شبکه مذکور بسیار پایین تر از شاخص ها گردد.
نصیری اضافه کرد : در این قسمت از شهر بدلیل بافت تاریخی و حفظ و حراست از آنها نیازمند وجود زیرساخت های مناسب بوده طوریکه در حال حاضر افزایش بار فزاینده ای در این قسمت وجود دارد و نیاز مبرم به اجرای شبکه برق بطور کلی و با پایداری کامل در آنجا است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان اضافه کرد : شبکه های ایجاد شده در این مناطق خیلی قدیمی بوده و اتصالی های زیادی را در برداشته که جهت جلوگیری آسیب رسیدن به لوازم برقی منازل و کسبه ای که در این بافت قرار دارند شبکه برق بطور کلی و با پایداری کامل در آنجا اجرا می شود.
شایان ذکر است در حوزه مدیریت توزیع نیروی غرب گرگان ۳۹۵۰۰ متر کابل زمینی وجود دارد که حدود ۳۰۰۰ متر آن در این بافت تاریخی قرار داردو این نقاط به جهت تغذیه نقاط مهم مرکز شهر گرگان و پست های زمینی و همچنین رینگ و جابجایی بار خطوط ۲۰ کیلوولت از اهمیت خاصی برخوردار است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت توزیع نیروی برق گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .