عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تکلیف الهی است


ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تکلیف الهی است

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است اظهار داشت؛، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تکلیف الهی بوده و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر بهترین مروجین این فرهنگ سترگ هستند.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری استان بابیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، گفت: امروز اقتدار و امنیت ما مدیون حماسه‌آفرینی شهیدان و ایثارگران است.
وی بابیان اینکه ایثار و ازخودگذشتگی شهدا از مهم‌ترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان داشت: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران بوده و این بزرگ‌مردان را سرلوحه و الگو در زندگی‌مان قرار دهیم.
وزیری در ادامه با اشاره به اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند بیان کرد: تجلیل و تکریم از رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس کوچک‌ترین قدمی است که می‌توان برای این عزیزان برداشت و این اقدام باید به یک فرهنگ بین مسئولین تبدیل شود.
مدیرکل بنیاد گلستان در پایان بیان داشت: خانواده شهدا و ایثارگران یادگاران دفاع مقدس می‌باشند و تجلیل از این بزرگواران و دیدار با آنان، ازجمله وظایف مهم مدیران و مسئولین می‌باشد و این مهم می‌بایست به‌عنوان یک فرهنگ در بین مسئولان نهادینه شود

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .