عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از گازرسانی به 4038 پروژه در استان خبر داد


مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از گازرسانی به 4038 پروژه در استان خبر داد

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از گازرسانی به 4038 پروژه در بخشهای مختلف شهری، روستایی، صنعتی و جایگاههای CNG درسطح استان خبر داد.
مهندس علی طالبی در مصاحبه با پایگاه خبری شركت افزود: درهمین راستا درحال حاضر دراستان گلستان تمامی 33 شهراستان، بهمراه 885 روستا 3055 واحد صنعتی وهمچنین 65 جایگاه  CNG از نعمت گازطبیعی بهره مند شده اند.
مهندس طالبی ضمن تشکر از تلاش و زحمات مجموعه کارکنان و پیمانکاران گرامی گاز گلستان گفت: با همت و تلاشهای صورت گرفته این شرکت توانست تا کنون  افزون بر 9765 کیلومترشبکه گاز را دراستان اجرا نماید که درهمین رابطه تعداد 600 هزار و 20 مشترک نیز جذب این شرکت شوند.
وی اظهار داشت: همچنین تعداد 604 هزار و 330 خانوار استان به جمع مصرف کنندگان گاز طبیعی پیوستند که ۱۰۰ درصد خانوار شهری بهمراه  97 درصد خانوار روستایی استان را شامل می شود
 علی طالبی اذعان داشت: درحال حاضر نیز تعداد 21 پروژه روستایی درسطح استان در دست اجرا  قرار دارد که برابر برنامه درحال انجام است .
 مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان در پایان با تشکر از همراهی مشترکین گاز، درخواست داشت تا این عزیزان همچون گذشته نهایت همکاری را با این شرکت داشته باشند وضمن توجه به مباحث ایمنی، در مصرف گاز صرفه جویی نموده و آنرا مدیریت نمایند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .