عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون اقتصادی وزیر کار خبرداد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام وزارت کار در گلستان تا پایان دولت


معاون اقتصادی وزیر کار خبرداد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام وزارت کار در گلستان تا پایان دولت

معاون اقتصادی وزیر کار خبرداد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام وزارت کار در گلستان تا پایان دولت

 معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام زیرمجموعه‌های این وزارت خانه در استان گلستان تا پایان دولت دوازدهم تکمیل می‌شود.

حجت اله میرزایی صبح امروز چهارشنبه 99/10/24 در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، اظهار کرد: در حال حاضر چندین پروژه نیمه‌تمام در بخش تأمین اجتماعی و فنی و حرفه‌ای در استان گلستان وجود دارد که همگی آنها در این دولت تکمیل می‌شوند.

وی از سفر استانی مدیران و معاونین زیرمجموعه های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به گلستان در اواخر بهمن‌ماه خبرداد و افزود: مشکلات و نیازهای استان از سوی مدیران مربوطه دریافت خواهد شد تا در این سفر تصمیمات لازم اخذ شود.

معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه احتمال سرمایه‌گذاری شستا در این استان وجود دارد، گفت: به مدیران گلستان اعلام شده که فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان شناسایی و به شستا ارائه شود تا در سفر مدیران این وزارت خانه به این استان، در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.

میرزایی در ادامه با اشاره به وجود پارادوکس بین ظرفیت‌های گلستان و برخی شاخص‌های این استان، تصریح کرد: گلستان با وجود داشتن ظرفیت‌های جغرافیایی و اقلیمی بسیار متنوع و خیلی خوب و قرار گرفتن در کریدور اصلی شرق به غرب کشور، متأسفانه در برخی شاخص‌ها وضعیت نامطلوبی دارد.

وی، شاخص بیمه روستاییان در گلستان را بسیار پایین دانست و گفت: تلاش می‌شود در طرح ملی پوشش بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور، به استان گلستان سهمیه ای بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار خانوار اختصاص یابد. دولت در راستای این طرح تمامی ۱۰۰ درصد حق بیمه افراد را به مدت ۲ سال پرداخت می‌کند.

معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استفاده از ظرفیت آموزش‌های مهارتی در استان تأکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های این استان در بخش گردشگری و کشاورزی، می‌توان نیروهایی را برای به‌کارگیری در این بخش‌ها آموزش داد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 312
  • کد خبر : 79895