عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شرایط گازرسانی به 7 روستای مجموعه آق بند شهرستان گنبد ارزیابی شد


شرایط گازرسانی به 7 روستای مجموعه آق بند شهرستان گنبد ارزیابی شد

با هدف بررسی، ارزیابی و مسیر یابی عملیات گازرسانی به 7 روستای باقی مانده مجموعه آق بند شهرستان گنبد، مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان و بهمراه رئیس امور مهندسی و اجرای طرحها و رئیس برنامه ریزی با حضور دراین منطقه مذکور بصورت فنی مسیر اجرای عملیات گازرسانی را مورد ارزیابی قرار دادند.
 به گزارش روابط عمومی، در این بازدید مهندس طالبی و همراهان، شرایط منطقه مورد نظر را از نزدیک ارزیابی کرده و و با توجه به وجود مسیرهای سخت و بعضاً صعب العبور رهنمودهای لازم را جهت انجام اقدامات مورد نظر  ارائه نمودند.    
درهمین راستا مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان گفت: با فراهم شدن مقدمات انجام کار و انتخاب پیمانکار، در صورت رفع موانع اجرایی عملیات گازرسانی به 7 روستای مجموعه آق بند با تعداد 1100 خانوار و پوشش جمعیتی 3800 نفر شروع می شود که در این ارتباط تمامی روستاهای شهرستان گنبد که شرایط گازرسانی را دارند در برنامه گازرسانی این شرکت قرار می گیرند.
وی افزود: این شرکت در ایام ا.... دهه مبارک فجر نیز تعداد 6  روستای شهرستان را  مورد بهره بردری قرار خواهد داد.       
 مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان اظهار داشت: از مجموع 163 روستای گنبد تاکنون تعداد 143 مورد گازرسانی شده، 12 روستا در حال اجرا و 7 روستای مجموعه آق بند نیز در مرحله طراحی قرر دارند،ضمن اینکه یک روستای شهرستان نیز به خاطر قرارگرفتن درحریم سد، درحال حاضر شرایط گازرسانی را ندارد.

 

  

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .