عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با تمام توان پیگیر احقاق حقوق جامعه ایثارگری هستیم


با تمام توان پیگیر احقاق حقوق جامعه ایثارگری هستیم

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار کرد: بنیاد تمام تلاش خویش را در راستای استیفای حقوق قانونی جامعه ایثارگری بکار خواهد برد و اگر باهدف قرب الهی و انگیزه‌های معنوی در این راه قدم برداریم قطعاً موفق خواهیم شد.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در شورای اداری بنیاد استان گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات‌رسانی حداکثری به جامعه ایثارگری بهره برد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: بنیاد در صف اول فعالیت‌های جهادی و خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر است و اگر باهدف قرب الهی و انگیزه‌های معنوی در این راه قدم برداریم قطعاً موفق خواهیم شد.
این مقام مسئول ادامه داد: خدمات‌رسانی مناسب مستلزم مشخص شدن نقاط ضعف و قوت، ارتباط مؤثر همکاران با جامعه ایثارگری و آشنایی و تسلط بیشتر کارکنان بر دستورالعمل‌های جدید است.
وی بیان داشت: هر چه در خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر باشیم کم است و وظیفه‌داریم در مرتفع نمودن مشکلاتشان بکوشیم. خدمت گذاری به جامعه ایثارگری ازجمله توفیقاتی است که نصیب هرکسی نمی‌شود و به‌پاس این توفیق الهی باید به بهترین نحو وظایف خود را در قبال شهدا و خانواده ایشان انجام دهیم.
وزیری تاکید کرد: اعتقاد و اعتماد و مشورت گرفتن و هم‌اندیشی با کارشناسان و نخبگان جامعه ایثارگری بنیاد موجب اجرای برنامه‌های کمی و کیفی و ارائه راهکارهای به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شده و برنامه سالانه خود را بر اساس نقشه راهی که مشخص‌شده است طراحی و تدوین کنیم و یقیناً می‌توانیم با محوریت گفتمان سازی در تحقق اهداف و سیاست‌های بنیاد گام برداریم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .