عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح ۱۳ پروژه ورزشی در گلستان همزمان با دهه فجر


افتتاح ۱۳ پروژه ورزشی در گلستان همزمان با دهه فجر

 مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان از افتتاح ۱۳ پروژه ورزشی به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: در تلاش هستیم که این پروژه های ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری برسد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، قاسمعلی برزمینی ظهر یکشنبه 5 بهمن در نشست با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند سال 98 درآمدهای ورزش را تحت شعاع قرار داد.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان کرونا به درآمدهای اماکن ورزشی استان خسارت وارد کرده است، ادامه داد: 210 مکان دولتی ورزشی در سطح استان وجود دارد که براساس قانون به بخش خصوصی واگذار شده است.
برزمینی به بخشودگی اجاره اماکن ورزشی دولتی در ۶ ماهه نخست سال خبر داد و بیان کرد: درآمد حاصل از اماکن ورزشی دولتی به حساب خزانه واریز می شد و برابر با همان مبلغ به حساب ورزش و جوانان استان واریز می شود و از ابتدای سال تاکنون از محل اجاره اماکن دولتی 500 میلیون تومان درآمد کسب کردیم.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: 120 پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان داریم که بخشی از آن را در هفته دولت به بهره برداری رسید که مهمترین آن هتل ورزش جوانان بود که 25 میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار صرف شد.
برزمینی متذکر شد: از اعتبارات استانی، ملی و شرکت توسعه 13 پروژه نیمه تمام در ایام دهه فجر برای افتتاح آماده بهره برداری است که این پروژه با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد.
وی بابیان اینکه 34 میلیارد تومان اعتبار پروژه های قابل بهره برداری در ایام الله دهه فجر به شمار می رود، ابراز داشت: بهره برداری از سالن های ورزشی ورزشی صدرا بندرگز، اصفهانکلاته، سالیکنده کردکوی و چمن های مصنوعی اینچه برون و کرند، آق قلا بخشی از مهمترین پروژه هایی است که در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تاکید کرد: 12 خانه ورزش روستایی نیز در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .