عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وضعیت بازار تخم مرغ بهبود یافته است

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان:

وضعیت بازار تخم مرغ بهبود یافته است

وضعیت بازار تخم مرغ بهبود یافته است

 رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته وضعیت بازار تخم مرغ بهبود یافته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان در بیست و هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان و سایر اعضای این کارگروه و ارتباط ویدئو کنفرانسی با فرمانداران شهرستان های استان در محل سالن جلسات شهید باهنر استانداری گلستان برگزار گردید، گفت: با انجام تعهدات ۹۵ درصدی تولید کنندگان، وضعیت بازار تخم مرغ در سطح استان بهبود یافته و تداوم این روند موجبات رفع کامل مشکل بازار تخم مرغ را فراهم خواهد نمود.

وی گفت: با عنایت به مشکلاتی که در حوزه توزیع روغن خوراکی در سطح استان داشتیم ، شبکه توزیع را گسترش دادیم تا این کالا با سهولت بیشتری در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد .

وی افزود: علاوه بر مراکز عرضه قبلی، سوپر مارکت ها و مراکز فروش جدیدی را برای توزیع روغن در نظر گرفتیم تا از ایجاد صف های طولانی خرید روغن جلوگیری نماییم .

طلوعیان همچنین گفت: مشکل دیگری که وجود دارد تعداد کم ناظرین است که یقینا باید نظارتها هوشمند شود تا این مشکل نیز مرتفع شود.

وی اضافه کرد: پیگیر تهیه اپلیکیشنی جهت توزیع هستیم که خرید کالاهای اساسی تنظیم بازاری توسط مردم را کنترل نماییم بطوریکه هر خانواده ای که یک بار سهمیه کالای اساسی خود را دریافت نمود در سامانه ثبت شده و از خرید مجدد و سو استفاده سودجویان جلوگیری شود.

به گفته طلوعیان، فروش اجباری کالا در کنار روغن توسط فروشگاه ها تخلف است و از شهروندان محترم تقاضا داریم هر جا با این موضوع مواجه شدند ، ما را از طریق سامانه ۱۲۴ مطلع نمایند و به فروشندگان نیز هشدار می دهیم در صورت انجام چنین تخلفی یقینا از طریق اداره کل تعزیرات حکومتی با آنها برخورد خواهد شد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 287
  • کد خبر : 80316