عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بخش آنژیوگرافی و دستگاه سی تی اسکن بیمارستان پیامبر اعظم (ص) به بهره‌برداری رسید


بخش آنژیوگرافی و دستگاه سی تی اسکن بیمارستان پیامبر اعظم (ص) به بهره‌برداری رسید

 بخش آنژیوگرافی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس پس از ۱۵ سال با همت دانشگاه علوم پزشکی گلستان و کمک نیکوکاران این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

استاندار گلستان در مراسم افتتاح این بخش درمانی و نیز بهره‌برداری از برخی تجیهزات بیمارستانی در گنبدکاووس، گفت: بخش جراحی قلب بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس نیز به زودی و با رفع برخی اشکالات جزیی راه اندازی می‌شود تا بیماران شرق گلستان مجبور نباشند برای درمان به مرکز یا غرب استان مراجعه کنند.

دکتر هادی حق شناس از کمک نیکوکاران گنبدکاووس و رقابت آنها برای تکمیل فضای این مرکز درمانی و خرید تجهیزات پزشکی و بیمارستانی قدردانی کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در این مراسم گفت: با جذب اعتبارات و کمک نیکوکاران بخش آنژیوگرافی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس که از نیازهای ضروری مردم این شهرستان و اهالی شرق گلستان بود، راه‌اندازی شد.

دکتر عبدالرضا فاضل اظهار داشت: راه‌اندازی بخش آنژیو پلاستی وجراحی قلب این بیمارستان به زمان بیشتر برای رفع برخی اشکالات و نیازها از جمله تکمیل بخش سی سی یو و افزایش شمار تخت‌های آن نیاز دارد.

وی افزود: برای رفع این اشکالات، محمد شهرکی نیکوکار گنبدی قول تکمیل ساختمان نیمه‌کاره بخش سی سی یو و خرید و تجهیز ۲۰ تخت این بخش را داده که قرار است تا سه ماه آینده با هزینه تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریال این مشکلات برطرف شود.

همچنین محمد شهرکی نیکوکار گنبدی در این مراسم قول داد که حداکثر تا سه ماه آینده ساختمان نیمه کاره بخش سی سی یو بیمارستان پیامبر اعظم (ص) را تکمیل کرده و ۲۰ تخت بیمارستانی برای این بخش تهیه کند.

وی برای تکمیل ساختمان غربالگری سرطان که توسط او با زیربنای هزار و ۴۰۰ مترمربع ساخته شد، افزود: برای رفع مشکل بیماران و کاستن از رنج و درد آنها اقدام به تکمیل باقی مانده این ساختمان خواهم کرد.

حاج محمد شهرکی همچنین برای تکمیل ساختمان نیمه تمام غربالگری سرطان بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس اعلام آمادگی کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم پزشکی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .