عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انقلاب اسلامی ریشه در ایثار و از خود گذشتگی شهدا دارد


انقلاب اسلامی ریشه در ایثار و از خود گذشتگی شهدا دارد

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ریشه در ایثار شهدا و مجاهدین راه حق دارد و تا این روحیه شجاعت و ایثار در میان ما هست میهن اسلامی ما از گزند هر دشمنی ایمن خواهد ماند.

 به گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار با خانواده معظم شهید عاشورمحمد قره جه و جانباز معزز محمد حسین سلطانی، گفت: شنیدن خواسته‌های جامعه ایثارگری از وظایف مهم و اساسی کارکنان بنیاد است که موجب آشنایی بهتر با مشکلات و درخواست‌های آنان شده و درنهایت به رفع این مشکلات کمک شایانی خواهد کرد.
وزیری با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و لازمه آن در جامعه برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان عنوان کرد: وظیفه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عهده همه است و همه باید به فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی پاسداشت رشادت‌ها و دلیرمردی‌های جانبازان و ایثارگران را رسالتی همگانی برشمرد و گفت: ما درس شجاعت و مقاومت را از شهدا و ایثاگران آموختیم و باید نشان دهیم که شاگردان خوبی در این مکتب ولایی هستیم.
این مقام مسئول حضور ایثارگران در جامعه را مایه برکت نظام دانست و گفت: امروز که بیش از 4 دهه از انقلاب اسلامی می گذرد مفتخریم که یادگاران هشت سال دفاع مقدس در حساس ترین مقاطع در کنار مردم و مسئولین بوده و با رهنمود های راهگشایشان، بزرگترین پیروزی ها را در حوزه های امنیتی و نظامی برای ایران اسلامی رقم زدند.
شهید عاشورمحمد قره جه در تاریخ 5 خرداد ماه 1345 در شهرستان بندرترکمن دیده به جهان گشود و در تاریخ 30 مردادماه 1366 به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
جانباز معظم محمد حسین سلطانی در تاریخ 20 اردیبهشت ماه 1344 دیده به جهان گشود و در تاریخ 24 شهریور ماه 1363 در منطقه عملیاتی کوشک در اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، دست و پا و همچنین موج انفجار به درجه جانبازی نائل گشت.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .