عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح سالن پرورش مرغ تخمگذار در مزرعه آموزشی تحقیقاتی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان


افتتاح سالن پرورش مرغ تخمگذار در مزرعه آموزشی تحقیقاتی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

افتتاح سالن پرورش مرغ تخمگذار در مزرعه آموزشی تحقیقاتی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

 همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سالن پرورش مرغ تخمگذار، با حضور رئیس دانشگاه، اعضای هیأت رئیسه و جمعی از کارکنان دانشگاه، در مزرعه آموزشی تحقیقاتی شماره یک دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افتتاح و راه اندازی شد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این آئین گفت: پروژه سالن پرورش مرغ تخمگذار با هدف بهبود کیفیت امور تحقیقاتی و پژوهشی، امروز افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 دکتر نجفی نژاد افزود: امیدواریم بتوانیم همه امکانات لازم برای انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی را در مزرعه دانشگاه فراهم کنیم تا دانشجویان بتوانند زیر نظر اساتید، کسب مهارت و تجربه کرده و از این مهارت کسب شده در جهت رفع نیازهای جامعه استفاده کنند.
وی با بیان اینکه فعالیت ها در مزرعه آموزشی پژوهشی دانشگاه چند بعدی و چند بخشی است گفت: فعالیت های هر یک از بخش‌های دانشگاه در مزرعه باید مکمل یکدیگر باشد.
در ادامه رئیس دانشکده علوم دامی به بیان ویژگی‌های سالن پرورش مرغ تخمگذار پرداخت و گفت: با توجه  به فعالیت دانشکده علوم دامی در بخش های مختلف دام و طیور و گستردگی صنعت طیور در کشور، نیاز بود تا سالن پرورش مرغ تخمگذار جهت انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی دانشجویان احداث شود که امروز خوشبختانه شاهد افتتاح و راه‌اندازی آن هستیم.
گفتنی است: سالن پرورش مرغ تخمگذار با زیربنای 144 متر مربع و  با اعتباری حدود دو میلیارد و ششصد میلیون ریال احداث گردیده است و ظرفیت پرورش 600 قطعه مرغ تخم گذار را دارد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .