عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمت بی منت به جامعه ایثارگری اساس کار بنیاد است


خدمت بی منت به جامعه ایثارگری اساس کار بنیاد است

 مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان اظهار کرد: خدمت خالصانه و بی منت به جامعه ایثارگری اساس کار بنیاد شهید و امور ایثارگران است

به گزارش ایثار واحد گلستان: اسرافیل وزیری در دیدار چهره به چهره با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر گفت: همه مسئولان ملزم به تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند و از هر فرصتی برای تکریم این عزیزان استفاده کنند.
وی ادامه داد: جوانان مؤمن و متعهد با الگو گرفتن از یادگاران دوران دفاع مقدس در جهت اعتلای ایران اسلامی باهمت و تلاش مضاعف خود توانسته‌اند ضمن جبران خرابی‌های دوران جنگ تحمیلی، کشور را در عرصه‌های علمی و فن‌آوری در جایگاه ممتاز جهانی قرار دهند.
این مقام مسئول ابراز داشت: خانواده معظم شاهد و ايثارگران باوجود همه مسائل و مشكلات، همچنان محكم و استوار از انقلاب و آرمان‌های آن در برابر توطئه‌های دشمنان پاسداری می‌کنند.
وی بابیان اینکه اقشار مختلف جامعه قدردان ايثار و ازخودگذشتگی اين عزيزان هستند گفت: در پرتو اين نگاه است که خداوند متعال همواره پشتيبان انقلاب اسلامی است.
وی تاکید کرد: امروز جامعه اسلامی بیش از هرزمانی نیازمند تکریم و تجلیل یادگاران و اسناد افتخار دوران دفاع مقدس است تا نسل جوان بداند عزت، آزادی و امنیت امروز را مدیون چه کسانی هستند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .