عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در حال آمادگی راهداری نوروزی


راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در حال آمادگی راهداری نوروزی

 کمبودها، موانع و مسایل پیش روی فعالیت های راهداری در شهرستان های تابعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در غالب شورای راهداری و ترابری به بحث و بررسی گذاشته شد تا برای انجام هرچه بهتر طرح راهداری نوروزی در ایام نوروز اقدام شود.

از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست، کمبود تابلوها و علائم هشداردهنده و ایمنی خصوصا روستاها، مرمت گاردریل ها، ترمیم حفاظ پل ها، تجدید خط کشی ها، لکه گیری آسفالت های آسیب دیده، پاکسازی و منظر آرایی رفوژ میانی راهها، توزیع عادلانه لاستیک، رعایت موازین بهداشتی در شرکت های حمل و نقل مسافربری و باری و بازدید مستمر از آنها و تاسیس شعب یا نمایندگی شرکت ها در شهرستان های فاقد این نمایندگی ها بود.

"غلامرضا بیکی" معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان روز سه شنبه در این نشست با اعلام اینکه این طرح از 25 اسفندماه آغاز می شود، گفت: اعتبارات مورد نیاز برای رفع نواقص و کمبودهای جاده ای ابلاغ شده است.

وی در عین حال؛ برنامه ریزی و استفاده از توان داخلی موجود را برای تداوم فعالیت ها موثر دانست و ادامه داد: اولویت بندی برای رفع این محدودیت ها بویژه در بزرگراهها و راههای اصلی و فرعی بسیار مهم می باشد.

بیکی اظهارکرد که استفاده از شیوه های نوین راهداری و نگهداری راهها نیز با هماهنگی سازمان در دست اقدام است.

"ایوب میرشاهی" معاون حمل و نقل اداره کل نیز، بیان داشت که سهمیه لاستیک با توجه به تقاضا و توان خرید عاملان فروش در سطح استان توزیع می شود.

وی با تاکید بر نظارت فعالیت گشت های مشترک راهداری و ترابری شهرستان ها افزود: پایش فعالیت پایانه های مسافربری گرگان و گنبد و همکاری با عوامل شهرداری در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی مهمترین رسالت ما در ایام نوروز است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .