عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرداخت ۹۷۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی گلستان

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان خبر داد :

پرداخت ۹۷۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی گلستان

پرداخت ۹۷۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی گلستان

 رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان در چهارصد و هفدهمین جلسه کارگروه رونق تولید استان گفت: از محل اعتبارات سال ۹۹ تا کنون ۹۷۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی گلستان پرداخت شده است .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان در چهارصد و هفدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور استاندار گلستان در محل سالن جلسات شهید رجایی استانداری گلستان برگزار گردید، گفت: از محل اعتبارات رونق تولید سال ۹۹ یعنی از ابتدای مرداد ماه تا کنون درخواست تسهیلات ۴۷۴ واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت دریافت بیش از ۳۴۴۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده اند .

وی گفت : از کل واحد‌های معرفی شده به بانکها تعداد ۱۷۴ واحد‌ تولیدی استان ۹۷۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت نموده اند و هم اکنون استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید در جایگاه ششم کشور قرار دارد .

وی گفت : از محل اعتبارات تبصره ۱۸ نیز از ۹۹ درخواست مصوب شده جهت دریافت ۷۲۱ میلیارد تومان، تاکنون به ۲۷ واحد حدود ۲۲۷ میلیارد تومان تسهیلات این بخش پرداخت شده است که استان در جایگاه پانزدهم کشور قرار گرفته است .

به گفته وی ، از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی نیز تاکنون درخواست تسهیلات ۲۴۶ واحد تولیدی استان جهت دریافت ۹۵۹ میلیارد تومان در کارگروه مصوب و جهت پرداخت به بانک‌های استان ارسال شده که ۵۳ واحد ۱۶۷ میلیارد تومان تسهیلات این بخش را دریافت نموده اند و گلستان در این بخش نیز پس از استانهای هرمزگان و البرز ، در رتبه سوم کشور قرار دارد .

وی در خصوص تعداد جلسات و مصوبات کارگروه تسهیل استان نیز گفت: طی ۱۱ ماهه نخست سال ۹۸ تعداد ۱۱۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تشکیل شده که منجر به ۱۳۷۷ مصوبه گردیده بود و این تعداد جلسه در مدت مشابه سالجاری در تعداد جلسات با رشدی ۸ درصدی به ۱۴۱ جلسه رسیده و ماحصل این جلسات ۱۴۹۶ مصوبه بوده است که از نظر تعداد مصوبات نیز شاهد رشد ۳ درصدی هستیم .

گفتنی است در این جلسه مشکلات چند واحد تولیدی نیز بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع تولید آنها اخذ گردید .



نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 260
  • کد خبر : 81429