عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهدا شمع محفل پرفروغ انقلاب‌ هستند


شهدا شمع محفل پرفروغ انقلاب‌ هستند

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در همایش تجلیل از خانواده های شهدای کارمند بنیاد گفت: شهدا شمع محفل پرفروغ انقلاب‌ و دانش آموختگان مکتب امام حسین (ع) هستند.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ وبینار تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای کارمند بنیاد گلستان امروز با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.
اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در این مراسم گفت: تجلیل از جایگاه و مقام شامخ شهدا که اقتدار، امنیت و عزت را برای جامعه اسلامی به ارمغان آوردند وظیفه همه مردم و مسئولان است.
وی ادامه داد: مهم ‌ترین شاخصه ماندگاری حماسه‌آفرینی‌های‌ شهدا و ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین ارزش‌های انقلاب برای نسل جوان و عمل به وصیت شهداء است.
وزیری رمز ماندگاری شهیدان را اخلاص آنان دانست و افزود: باید خودمان را مزین به اخلاق حسنه کنیم و سعی کنیم مشی این شهیدان گران‌قدر را سرلوحه کارمان قرار دهیم.
در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهید کارمند بنیاد گلستان، رضا اتراچالی و کارمند نمونه خانم فرحناز سالاری فرزند معظم شهید تجلیل به عمل آمد.
شهید رضا اتراچالی از کارمندان بنیاد استان گلستان در تاریخ 1 مهر ماه 1338 دیده به جهان گشود و در تاریخ 12 تیرماه 1365 در منطقه عملیاتی هورالعظیم به فیض شهادت نائل گشت.
شهید شیرعلی سالاری در تاریخ 1 خرداد 1322 دیده به جهان گشود و در تاریخ 4 تیر 1367 به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .