عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جانمایی خط جدید کوهستانی لوله گاز در محل رانش جاده منتهی به روستای میان رستاق علی آبادکتول

در بازدید مدیرعامل گاز گلستان صورت پذیرفت؛

جانمایی خط جدید کوهستانی لوله گاز در محل رانش جاده منتهی به روستای میان رستاق علی آبادکتول

 

 با هدف بازدید از وضعیت رانش جاده منتهی به روستای میان رستاق شهرستان علی آبادکتول، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان و همراهان با حضور در منطقه مذکور وضعیت موجود را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی ،دراین بازدید مهندس طالبی ضمن ارزیابی شرایط محل رانش، رهنمودهای لازم در خصوص جانمایی خط جدید کوهستانی، انجام اقدامات اساسی و مورد نیاز در زمینه صیانت ازلوله گازعبوری ازحاشیه جاده روستای مذکور جهت پیشگیری ازخسارتها وخطرات احتمالی ارائه نمودند.

درهمین راستا مهندس طالبی مقرر داشتند جهت بازسازی و جابجایی مسیر لوله عبوری گاز، این کار با هماهنگی و مجوز اداره راه به متراژ 200 متر هرچه سریعتر اجرا شده و مشکل حادث شده مرتفع گردد.

در ادامه نیز مدیرعامل گاز گلستان و همراهان جهت بررسی وضعیت ایستگاه تقلیل فشارگاز شهرستان ، از این ایستگاه ، تجهیزات و تاسیسات موجود و عملکرد آنها نیز بازدید بعمل آوردند.

 شایان ذکر است روستای میان رستاق از توابع بخش مرکزی شهرستان علی آباد کتول و جزء دهستان زرین گل بوده و در جنوب شرقی شهرستان علی آباد واقع گردیده که پروژه گاز رسانی به روستای مذکور در سال 1390 به بهره برداری رسیده است .

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .