عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شان و منزلت کارگران در گلستان به خوبی رعایت می‎شود

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

شان و منزلت کارگران در گلستان به خوبی رعایت می‎شود

شان و منزلت کارگران در گلستان به خوبی رعایت می‎شود

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در استان گلستان با یک خرد جمعی شان و منزلت کارگران را به خوبی رعایت می‎شود.

مهندس امراله عباسی عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر در شهرستان گرگان اظهار کرد: روز جهانی کارگر بر اساس رویداد سال 1988 میلادی و کشتار کارگران آمریکایی که نسبت به ساعت کاری اعتراض داشتند، شکل گرفت.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران کارگران ما کار را عبادت تلقی می‎کنند، تصریح کرد: بر اساس آموزه‎های دینی ما کار و تلاش و جایگاه کارگری در جامعه با کشورهای غربی قابل مقایسه نیست.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به افتخار آفرینی کارگران در عرصه‎های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در تمامی صحنه‎های انقلاب اسلامی کارگران همیشه در صحنه بودند و با دلاوری و رشادت به مدافع و پشتیبانی از این نظام پرداختند.

عباسی با بیان اینکه باید از ظرفیت‎های بخش خصوصی در راستای انجام امور بهره‎بری کنیم، گفت: ارزش اصلی جایگاه کارگر در جامعه امروز در حال نهادینه شدن است.

وی با بیان اینکه باید قشر کارگری را در جامعه اسلامی متفاوت از بخش های دیگر ببینیم،گفت: تنها در قشر کارگر افرادی پیدا می‎شود که یک میلیارد تومان پول را به صاحب اصلی برگرداند.

مدیر کل تعاون‎کار و رفاه اجتماعی اذعان کرد: عزت و احترامی که در قشر کارگر در جامعه نهادینه شده در هیچ یک از قشرهای جامعه دیده‎ نمی‎شود.

عباسی افزود: در استان گلستان شان و منزلت کارگران را به خوبی رعایت می‎شود و نگاه ما به مسائل کارگری بر اساس یک خرد جمعی است.

وی با بیان اینکه بیش از 700 هزار نفر کارگر در سطح کشور از بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند، اذعان کرد: توسعه مسکن اجتماعی جامعه کارگری ، توسعه ورزشگاه‎های جامعه کارگری، توسعه کارگاه خورد و کوچک، افزایش ایمنی محیط کار و سازش بین کار و کارفرما از موضوعاتی بود که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آن اهتمام دارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1360
  • کد خبر : 8178