عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای نظارت‌های محسوس و نامحسوس در حوزه حمل‌ونقل استان گلستان برای ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی


اجرای نظارت‌های محسوس و نامحسوس در حوزه حمل‌ونقل استان گلستان برای ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی

اجرای نظارت‌های محسوس و نامحسوس در حوزه حمل‌ونقل استان گلستان برای ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مسئول کمیته خدمات حمل‌ونقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان گفت: با حضور همکاران ما در پایانه‌های مسافربری و ایستگاه‌های پلیس‌راه بین جاده‌ای، نظارت‌های محسوس و نامحسوس برای ارائه خدمات شایسته به مسافران اجرایی می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مهدی میقانی روز سه‌شنبه سوم فروردین‌ماه 1400 ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت به هم‌وطنان و هم‌استانی‌ها، گفت: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با توجه به آمدوشدهای شبکه راه‌ها توسط ناوگان عمومی برون‌شهری، تمهیداتی را با هماهنگی شرکت‌های حمل‌ونقل، رانندگان و همچنین تشکل‌های صنفی این بخش برای نوروز ۱۴۰۰ اندیشیده است.
او خاطرنشان کرد: طبق سیاست‌های کلان کشور و تأکیدات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا توصیه‌ای به سفر نخواهیم داشت اما ذات کار حوزه حمل‌ونقل برون‌شهری ارائه خدمات به‌صورت مستمر و برنامه‌ریزی‌شده است.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان با تاکید‌بر این‌که اصلی‌ترین سیاست کاری این اداره‌کل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان حمل‌ونقل عمومی است، بیان کرد: برای رسیدن به این هدف برنامه‌ریزی‌هایی شده تا با حضور همکاران ما در پایانه‌های مسافربری و ایستگاه‌های پلیس‌راه بین جاده‌ای، نظارت‌های محسوس و نامحسوس برای ارائه خدمات شایسته به مسافران اجرایی شود.
او یادآور شد: در استان گلستان در هر شبانه‌روز ۱۶۰ دستگاه اتوبوس به انواع مقاصد در کشور عزیمت و ارائه خدمت می‌کنند.
میقانی در ادامه از رشد ۵۶ درصدی آمار تردد ورودی به استان گلستان از ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ تا اول فروردین ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: البته این رشد در مقایسه با سال گذشته که کاهش محسوسی در آمارهای حمل‌ونقلی شاهد بودیم، به ثبت رسیده است.
او خاطرنشان کرد: گلستان معمولاً روزهای پایانی سال مقصد سفرهاست و پیک سفر بازگشت مسافران و هم استانی‌ها را در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی شاهد هستیم.
مدیرکل حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان بیان کرد: در حوزه راهداری ۵۲ تردد شمار برخط در حال ثبت آمار و اطلاعات تردد در سطح شبکه شریان‌های اصلی استان هستند.
او با اشاره به این‌که اکنون تردد در استان به‌صورت روان است و خوشبختانه اختلال و مشکلی را در سطح راه‌های استان شاهد نیستیم، اضافه کرد: کارگاه‌های راه‌سازی در محورهای استان برای ایمنی تردد مسافران نوروزی تعطیل‌شده است.
میقانی گفت: از مسافران، رانندگان و همچنین مالکان شرکت‌های حمل‌ونقل تقاضا می‌کنیم برای حفظ سلامت خود و سایر مسافران به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
او در پایان اظهار امیدواری کرد: با همکاری و تعامل دوسویه مردم و خدمات‌دهندگان حوزه حمل‌ونقل، دغدغه‌ای در حوزه سلامت مردم در ایام نوروز نداشته باشیم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .