عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرپرست اداره گاز شهرستان بندرگز معرفی شد


سرپرست اداره گاز شهرستان بندرگز معرفی شد

 طی حکمی از سوی مهندس علی طالبی مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان، قاسم البرزی بعنوان سرپرست جدید اداره گاز شهرستان بندرگز منصوب شد.

 به گزارش روابط عمومی، در این حکم مهندس طالبی از خدمات ارزشمند و تلاش درخور تحسین احسان سیستانی رئیس سابق اداره گاز بندرگز  قدردانی نموده و آرزوی توفیق و سربلندی برای سرپرست جدید اداره گاز شهرستان مسئلت داشته و بر تكریم ارباب رجوع، توسعه گازرسانی، رعایت مسائل ایمنی و رفاه حال شهروندان عزیز تاکید ورزیدند.

 در آئین معارفه سرپرست جدید اداره گاز بندرگز که درمحل فرمانداری شهرستان انجام شد احمدی فرماندار، از فعالیتهای انجام شده در راستای ارائه خدمات در راستای  گاز رسانی در شهرستان  تشکر نموده و بر استمرار آن تاکید نمودند.

در ادامه این نشست نیزحکم انتصاب سرپرست جدید اداراه گاز شهرستان به وی اعطاء شد.

گفتنی است مهندس طالبی و همراهان همچنین باحضور در اداره گاز بندرگز ضمن تشکر از خدمات ارزنده احسان سیستانی در دوران تصدی مسئولیت، سرپرست جدید اداره گاز را نیز به همکاران معرفی نموده و درخواست داشتند تا در راستای پیشبرد فعالیتها و انجام مطلوب امورات نهایت همکاری را با ایشان داشته باشند.

 مدیرعامل گاز گلستان و همراهان در ادامه از ایستگاه تقلیل فشار گاز شهرستان نیز بازدید نموده و وضعیت تاسیسات و تجهیزات موجود را مورد بررسی قرار دادند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .