عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان از اداره منابع آب مینودشت و گالیکش


بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان از اداره منابع آب مینودشت و گالیکش

بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان از اداره منابع آب مینودشت و گالیکش

 مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در بازدید از اداره منابع آب مینودشت و گالیکش و دیدار با همکاران گفت: اداره منابع آب مینودشت و گالیکش تازه تاسیس است و باید به مرور نواقص احتمالی رفع شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی در این بازدید که معاونین شرکت نیز حضور داشتند، ضمن تبریک سال نو واعیاد شعبانیه از تلا شهای سرپرست و همکاران اداره منابع آب  در سال 99 تشکر و قدردانی کرد.
وی افزود: سدنرماب بزرگترین پروژه استان در این شهرستان قرار دارد و لازم است با کمک مسئولین مسائل اجتماعی احتمالی در این راستا را مرتفع نمائید.
مهندس حسینی توجه به مدیریت سیلاب در شهرستان گالیکش و گردشگری آبی در ۲ سد کوچک مخزنی قره چشمه و پاسنگ را از جمله برنامه های شرکت آب منطقه ای در این دو شهرستان عنوان کرد که لازم است پیگیری لازم صورت گیرد.
سرپرست اداره منابع آب مینودشت و گالیکش در این جلسه گفت: حفظ حقوق حقابه بران، رعایت قوانین و مقررات موضوعی آب، عدم حفر چاه های غیر مجاز، رعایت حریم رودخانه های منطقه ، جدیت در بالابردن منابع آب موجود و تکریم ارباب رجوع از مهم ترین برنامه های این اداره در سال جاری است که امیدوار هستیم با حمایت همه جانبه موفق به اجرای آن ها شویم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .