عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ارتقای ایمنی با حضورمهندس گرانپاشا مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه آهن ج.ا.ا


جلسه ارتقای ایمنی با حضورمهندس گرانپاشا مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه آهن ج.ا.ا

 در راستای پیشگیری و ارائه موارد حوزه ایمنی که منجر به ایجاد سیر و حرکت روان و سالم می باشد، جلسه ارتقای ایمنی با حضور مهندس گرانپاشا، مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه آهن ج.ا.ا، مدیرکل و روسای ادارات و اعضای ستاد نوروزی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی راه آهن شمال شرق 2، یوسف گران پاشا در این جلسه اظهار کرد: ایمنی ویژگی ذاتی راه‌آهن است و پیشگیری و شناسایی و اطلاع رسانی از مولفه های تاثیر گذار در این حوزه (حوزه ایمنی) می باشد و باید تداوم یابد.
در ادامه محسن اعتماد مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 ضمن تبریک سال 1400 و اشاره به اهمیت حوزه ایمنی و نظارت بر شبکه در حوزه ریلی عنوان کرد: در راه آهن رعایت اصول و مقررات ایمنی نکات مهم و کلید است مخصوصا در سیر و حرکت، چون عدم رعایت مقررات و بخشنامه ها و دستورالعملهای ایمنی و سهل انگاری کردن ممکن است خسارات جبران ناپذیری هم به خود و دیگران و هم به سیستم بوجود آورد پس باید در حین انجام کار دقت،هوشیاری،عمل به مقررات ایمنی، درست تصمیم گیری در مقابل اتفاقات را سرلوحه کار خود قرار دهید.
محسن اعتماد افزود: این اداره کل همواره در راستای رعایت اصول و پیشگیری و اطلاع رسانی و آگاه بخشی به مردم شریف این خطه و کاهش آسیبها همچون سنگ پرانی و ... فعالیت و اقدامات سازنده ای را در حا انجام دارد که تشکیل کمسیون آموزش، کمیته هایی همچون کمیته حریم و کمیته پیاده رویی وکمیته فنی ایستگاهها وگروه حفاظت ایمنی گشت های شبانه و بازرسی از محیط های عملیاتی و نظارت بر عملکرد مامورین را بطور جدی پیگیری و اجرا می نماید.
در طی این جلسه برنامه های درحال اجرا وپیشنهادات اعضاء، جهت ارتقاء ایمنی مورد بررسی قرار گرفت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 544
  • کد خبر : 82129