عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 3 انتصاب در اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان


3 انتصاب در اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان

با ابلاغ جداگانه مديركل راه و شهرسازي گلستان، سرپرست سه اداره توسعه منابع انساني و تحول اداري، اداره برنامه ريزي، تجهيز منابع و اقتصاد مسكن و اداره راه و شهرسازي شهرستان مينودشت منصوب شدند.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس"علي بخش رستمي" مديركل، "محسن دايي" را به سرپرستي اداره توسعه منابع انساني و تحول اداري، "رجب مختومي" را بعنوان سرپرست اداره برنامه ريزي، تجهيز منابع و اقتصاد مسكن و "عباس فرامرزي" را در سمت سرپرستي اداره راه و شهرسازي شهرستان مينودشت منصوب كرد.

"محسن دايي" داراي مدرك كارشناسي ارشد مديريت دولتي و 26 سال سابقه خدمت است و پيش از اين، رياست امور مالي و ذيحسابي اداره كل راه و شهرسازي گلستان را برعهده داشته است.

"رجب مختومي" نيز، داراي مدرك كارشناسي عمران و حدود 18 سال سابقه خدمت و رياست اداره پيمان و رسيدگي مديريت فني و اجرايي اين اداره كل را در كارنامه خود دارد.

" عباس فرامرزي" بيش از 26 سال سابقه خدمت و كارشناسي عمران دارد و معاونت اداره راه و شهرسازي مينودشت از سوابق اجرايي وي به شمار مي رود.

اداره توسعه منابع انساني و تحول اداري تحت مديريت توسعه منابع و اداره برنامه ريزي و تجهيز منابع و اقتصاد مسكن تحت مديريت مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان فعاليت مي كنند.

اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان داراي هشت مديريت است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .