عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ضبط و معدوم سازی یک هزار و 118 کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی در نورزو 1400 در گلستان


ضبط و معدوم سازی یک هزار و 118 کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی در نورزو 1400 در گلستان

معاون سلامت دامپزشکی استان گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز با بیش از 2405 مورد بازدید از مراکز تولید، توزیع و عرضه و مصرف فرآورده های خام دامی در استان گلستان به پایان رسید.
دکتر محسن عبدالوند اظهار کرد:در راستای طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی بر مراکز تولید، عرضه و نگهداری مواد غذایی که از 25 اسفند 1399 شروع و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشت مقدار یک هزار و 118 کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی  غیر قابل مصرف در در سطح استان گلستان ضبط و معدوم سازی شد.
وی همچنین افزود: در این طرح ضمن بازدید از 2039 مرکز عرضه  و رستوران در سراسر استان، 15 مورد از موارد تخلف منجر به تذکر کتبی و 8 مورد نیز به مراکز قضایی معرفی شدند.
معاون سلامت دامپزشکی استان با بیان اینکه نظارت بر فرآورده های خام دامی و تضمین کیفیت و تأمین غذای سالم برای عموم شهروندان از اهم وظایف دامپزشکی است افزود: لازم است شهروندان هنگام خرید گوشت قرمز از مراکز مجاز به برچسب و مهر دامپزشکی و در هنگام خرید گوشت مرغ به تاریخ انقضای مندرج در روی مرغ‌های بسته بندی شده توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با شماره تلفن 1512 دامپزشکی استان تماس بگیرند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل دامپزشکی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .