عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در اکثر شاخصها عملکرد این سازمان مثبت است

رئیس سازمان صمت گلستان:

در اکثر شاخصها عملکرد این سازمان مثبت است

در اکثر شاخصها عملکرد این سازمان مثبت است

 رئیس سازمان صمت گلستان در جلسه شورای هم خانواده صنعت معدن و تجارت استان گلستان که با حضور مدیر کل امور استانهای وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار گردید، گفت: عملکرد سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان در سال گذشته در اکثر شاخصها بیش از پیش بینی ها محقق شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان افزود: طی سال ۹۹ تعداد ۵۰۸ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه‌گذاری ۵۳۴۰۸ میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال ۹۷۷۵ نفر توسط سازمان صنعت معدن و تجارت استان صادر گردید و با توجه به اینکه این ارقام در سال ۹۸ تعداد ۳۸۴ فقره با پیش بینی سرمایه گذاری ۳۱۹۰۵ میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال ۷۵۳۵ نفر بوده از نظر تعداد شاهد رشد ۳۲.۳ درصدی ، سرمایه گذاری ۶۷.۴ درصدی و اشتغال ۲۹.۷ درصدی می باشیم .

وی گفت : در حوزه پروانه های بهره برداری صنعتی نیز در سال ۹۸ تعداد ۱۳۹ فقره پروانه بهره برداری با سرمایه‌گذاری ۹۰۵۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۰۳۶ نفر صادر شده بود که در سال ۹۹ تعداد با رشدی ۴۳.۲ درصدی به ۱۹۹ فقره ، میزان سرمایه گذاری با رشدی ۲۹.۴ درصدی ۱۱۷۱۸ میلیارد ریال و اشتغال با رشدی ۲۱ درصدی به ۲۴۶۴ نفر رسیده است .

به گفته طلوعیان، تعهد اشتغال سال ۹۹ سازمان صمت استان در سامانه رصد ۹۳۰۰ نفر بود که تا تاریخ ۲۵ اسفند سال گذشته ۹۷۴۰ نفر یعنی بالغ بر ۱۰۴ درصد محقق گردید .

وی افزود: طی سال گذشته ۹۴۰۹ فقره پروانه کسب جدید با پیش بینی اشتغال ۶۱۲۸ نفر در استان صادر شده که رشدی بالغ بر ۱۵۰ درصد داشته است .

وی گفت: در صادرات نیز پیش بینی ابتدایی سال استان ۱۱۸ میلیون دلار بود که بدلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا و محدودیت های ایجاد شده در حوزه روابط تجاری توسط کشور ترکمنستان، تنها ۹۰ میلیون دلار آن محقق گردید .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 222
  • کد خبر : 82192