عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سال گذشته ۱۵۵۷ واحد راکد کشور به چرخه تولید بازگشتند

مدیر کل امور استانهای وزارت صمت:

سال گذشته ۱۵۵۷ واحد راکد کشور به چرخه تولید بازگشتند

سال گذشته ۱۵۵۷ واحد راکد کشور به چرخه تولید بازگشتند

 مدیرکل امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه با اعضای شورای هم خانواده صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت: با اجرای طرح نهضت ساخت داخل، سال گذشته ۱۵۵۷ واحد راکد کشور به چرخه تولید بازگشتند و فعالیت خود را از سر گرفتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، ایرج حسن پور افزود: یکی از برنامه های وزارت صنعت معدن و تجارت در سال گذشته نهضت ساخت داخل بود که با اجرای این برنامه در سطح کشور و با رفع موانع تولید، سال گذشته ۱۵۵۷ واحد راکد کشور به چرخه تولید بازگشتند و فعالیت خود را از سر گرفتند .

وی گفت: اگر همدلی و همفکری بین دستگاههای عضو شورای هم خانواده صنعت معدن و تجارت اتفاق بیفتد و مسائل و مشکلات را بین خودمان حل و فصل کنیم هم افزایی اتفاق می‌افتد .

به گفته حسن پور با وجود تمامی مشکلات خوشبختانه وضعیت صادرات کشور در سال ۹۹ نسبت به سالهای قبل از آن وضعیت مطلوبی داشته است و حجم مبادلات تجاری کشور بیش از ۷۳ میلیارد دلار بوده است .

وی گفت: توسعه معادن و صنایع معدنی یکی دیگر از محورهای کاری وزارت صنعت معدن و تجارت در سال گذشته بود که واحد‌های معدنی غیرفعال تعیین تکلیف شدند.
حسن پور افزود: تنظیم بازار و نظارت بر شبکه‌های توزیع محور دیگری بود که اقدامات بسیار خوبی در این زمینه نیز انجام پذیرفت و علی رغم تحریم های ظالمانه دشمنان وضعیت کالا و رسوب کالا در گمرکات کشور وضعیت خوبی بود و خوشبختانه کمبودی در کشور نداشتیم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 262
  • کد خبر : 82193