عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری هستیم


با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری هستیم

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری هستیم و اگر باهدف قرب الهی و انگیزه‌های معنوی در این راه قدم برداریم قطعاً موفق خواهیم شد.

به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در اولین دور سفرهای شهرستانی سال جدید در شهرستان کلاله گفت: سفرهای شهرستانی با هدف پیگیری مشکلات ایثارگران و پیگیری مصوبات سفرهای قبلی انجام می‌شود.
وی روند اجرای مصوبات را رضایت بخش توصیف کرد و افزود: خوشبختانه بخشی از مصوبات دوره قبل اجرا شده اما تلاش بیشتری را جهت اجرای کامل طلب می‌کند.
وزیری ادامه داد: باید همانند دوران دفاع مقدس از ظرفیت و پتانسیل‌های جانبازان معزز در عرصه‌های مختلف استفاده کرد.
این مقام مسئول تاکید کرد: خانواده شهدا معظم شاهد و ایثارگر بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل و تکریم این قشر معزز، یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه مطالعه مشی زندگی شهدا موجب آشنایی بیشتر جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد، افزود: تداوم فرهنگ غنی و بلند شهادت در گرو آشنایی نسل های جوانان با زندگی و شخصیت شهدای گرانقدر است.
مدیرکل بنیاد گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: یکی از اصلی‌ترین وظایف مسئولان نظام رسیدگی و حل مشکلات خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و بنیاد بعنوان اصلی‌ترین ارگان خدمت‌رسان به این عزیزان با تمام توان پیگیر مطالبات به حق ایثارگران است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .