عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 977 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی گلستان


977 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی گلستان

977  بازرسی فنی  از واحدهای تولیدی گلستان

 اداره کل استاندارد گلستان در سال 99، 977 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی گلستان انجام داد.

معاون ارزیابی انطباق استاندارد گلستان در این خصوص گفت: بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی تحت پوشش و کنترل کالاهای تولید شده در واحدهای تولیدی، یکی از وظایف اصلی سازمان ملی استاندارد است که با هدف تامین ایمنی، حفظ و ارتقاء سلامت عمومی و بهداشت جامعه، حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد رقابت سازنده بین تولید کنندگان محصولات داخلی انجام می شود.
داود مزیدی افزود: در این راستا در سال گذشته، 977 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی استان انجام شد که 14 کارشناس فنی استاندارد در قالب تیم های یک یا دو نفره، در اجرای این امر دخیل بودند.
وی در ادامه اظهار داشت: برنامه تکلیفی محوله از سوی سازمان ملی استاندارد ایران برای بازرسی فنی در استان گلستان، 898 مورد بوده است که گلستان با 977 بازرسی، موفق به تحقق 109 درصدی این برنامه شد.
معاون ارزیابی انطباق استاندارد گلستان افزود: در سال 99 مطابق با برنامه عملیاتی ابلاغی سازمان ملی استاندارد ایران، ما مکلف به انجام      یک هزار و 537 مورد نمونه برداری از فراورده های تولیدی مشمول استاندارد اجباری و یک هزار و 537 آزمون روی این نمونه ها بودیم که در نهایت یک هزار و 770 مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی تحت پوشش استان و یک هزار و 991 آزمون روی این نمونه ها انجام شد.
مزیدی با اظهار این مطلب که: آزمون نمونه ها حاکی از انطباق یک هزار و 458 نمونه با استاندارد و مغایرت 533 نمونه با استاندارد ملی بود، گفت: به تولیدکنندگان فراورده های مغایر با استاندارد، تذکر و اخطار کتبی جهت رفع نواقص و ارتقاء کیفیت کالای تولیدی و همچنین اخطار کتبی جهت جمع آوری فراورده های خارج از استاندارد، از سطح مراکز عرضه سراسر کشور داده شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .