عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حمایت لازم از واحد‌های تولیدکننده مواد ضدعفونی انجام می شود

مدیر کل امور استانهای وزارت صمت در بازدید از شرکت به بان شیمی گلستان :

حمایت لازم از واحد‌های تولیدکننده مواد ضدعفونی انجام می شود

حمایت لازم از واحد‌های تولیدکننده مواد ضدعفونی انجام می شود
 ایرج حسن پور در بازدید از شرکت به بان شیمی گلستان در شهرک صنعتی آق قلا گفت: در سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و با توجه به نیاز کشور به مواد ضدعفونی لازم است حمایت لازم از واحد‌های تولیدی این مواد بیش از پیش انجام شود .
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، مدیر کل امور استانهای وزارت صنعت معدن و تجارت در بازدید از شرکت به بان شیمی در شهرک صنعتی آق قلا گفت : یکی از مشکلات این واحد تولیدی نقدینگی جهت اجرای طرح توسعه و همچنین سرمایه درگردش می باشد که با توجه به نیاز کشور در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا لازم است حمایت‌های لازم از این واحد انجام و منابع مورد نیاز آن تامین شود .
وی همچنین گفت : عدم موافقت شرکت شهرکهای صنعتی با استقرار بیش از یک شرکت در هر پلاک ثبتی از اراضی (قطعات) شهرک صنعتی نیز از مسائل قابل حل است که پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد .
حسن پور گفت : مشکل تهیه مواد اولیه خصوصا الکل و همچنین نوسانات قیمتی ظروف و مواد اولیه را که از جمله مشکلات این واحد تولیدی است را پیگیری خواهیم نمود .
گفتنی است میزان سرمایه گذاری گروه صنعتی به بان شیمی ۹۰ میلیاردتومان می باشد و مدیران این مجموعه قصد سرمایه گذاری جدید بمبلغ ۹۰ میلیارد تومان جهت خرید ماشین آلات و ساخت وساز و تولیدمحصولات جدید درآینده نزدیک را دارند.
همچنین در واحدهای این مجموعه تولیدی جمعا ۱۹۰ نفر نیرو مشغول به کارند .
تولیدات این گروه صنعتی نسبت به قبل ازکرونا بطور متوسط ۷ برابرشده است .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 267
  • کد خبر : 82265