عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه بررسی تفاهم نامه اجرایی طرح تحول اقتصادی و اشتغال استان گلستان در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی


جلسه بررسی تفاهم نامه اجرایی طرح تحول اقتصادی و اشتغال استان گلستان در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

جلسه بررسی تفاهم نامه اجرایی طرح تحول اقتصادی و اشتغال استان گلستان در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

 جلسه بررسی تفاهم نامه اجرایی « طرح تحول اقتصادی و اشتغال استان گلستان » در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در این جلسه که با حضور عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال ، حجت اله میرزایی معاون اقتصادی و برنامه ریزی، ازوجی مشاور وزیر و سرپرست دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و آقای کریمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان و دیگر مدیران استان برگزار شد.

این جلسه در ادامه انعقاد تفاهم نامه مشترک فیمابین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و استانداری گلستان در راستای اجرایی نمودن موضوعات مندرج در تفاهم نامه و همچنین اقدامات عملی جهت اجرای کامل طرح تحول اقتصادی و اشتغال استان برگزار گردید.

ابراهیم کریمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان ضمن تقدیر از همکاری و همراهی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی درجهت توسعه اقتصادی و حمایت از برنامه های اشتغالزای استان گلستان، درخواست تسریع و تسهیل در اجرای مصوبات مندرج در تفاهم نامه طرح تحول اقتصادی و اشتغال استان کردند.

دراین جلسه دکتر منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال گفت: این تفاهم نامه فرصتی برای اشتغالزایی استان و گامی روبه جلو برای پیشرفت منطقه است.

دکتر منصوری در حوزه کشاورزی بر حمایت از صنایع تبدیلی تکمیلی بعنوان حلقه های زنجیره تولید و بهره گیری از تمام ظرفیت های فرآوری و سایر قسمتها تأکید داشتند.

وی درخصوص حوزه شیلات گفت: باید بستر مناسب در همه زمینه های شیلاتی بویژه جذب سرمایه گذار و اشتغال در زنجیره شیلاتی از تولید تا بازار فراهم نماید.

در ادامه این جلسه سعید مازندرانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت : امیدوارم با مساعدت دکتر منصوری معاون محترم توسعه کارآفرینی و اشتغال و دکتر میرزایی معاون محترم اقتصادی و برنامه ریزی، طرح های فنی و اقتصادی استان مورد حمایت مالی قرار گرفته تا با اجرایی شدن آنها نتیجه مطلوبی در مقوله تولید و اشتغال در استان گلستان حاصل شود.

دکتر میرزایی معاون اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در ادامه گفت: باتوجه به ظرفیت های خوب استان گلستان در بخش های کشاورزی، خدمات و صنعت، زمینه سرمایه گذاری شستا فراهم خواهد شد و طرح های محوری مورد حمایت شستا قرار می گیرند.

دراین جلسه مدیران کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری و دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان و سایر مدیران کل مرتبط با تفاهم نامه طرح تحول اقتصادی و اشتغال استان گلستان با ارائه گزارشی از اقدامات بعمل آمده و آمادگی لازم جهت اجرای برنامه های مرتبط با تفاهم نامه، نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

درنهایت کلیه موضوعات مندرج در مفاد تفاهم نامه طرح تحول اقتصادی بازخوانی و مورد بررسی قرار گرفت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 220
  • کد خبر : 82274