مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از پاسخگویی به بیش از دو هزار مورد شکایات مردمی در شش ماه دوم سال 99 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و
فناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی با اعلام این خبر افزود: تعداد شکایات ثبتی در سامانه 195 در شش ماهه دوم
سال جاری حدود دو هزار مورد و در هفت حوزه اینترنت، خدمات پستی، تلفن همراه،
تشعشعات، ارزش افزوده، پشتیبانی و دفاتر پیشخوان ثبت شده است.
وی اضافه کرد: از مجموع شکایات ثبت شده در
سامانه 195 تعداد حدود هزار مورد در حوزه
اینترنت، بیش از 100 مورد تلفن همراه، 7 مورد خدمات پستی، 5 مورد تشعشعات دکل های
مخابراتی، 20 مورد دفاتر پیشخوان و 22 مورد خدمات ارزش افزوده می باشد که به تمامی
شکایات رسیدگی شده است.
نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
در استان گلستان ادامه داد: حجم شکایات وارده در شش ماه دوم سال 99 نسبت به مدت
مشابه در سال گذشته با کاهش حدود 10 درصدی روبرو بوده است و زمان پاسخگویی به
شکایات از 5 روز کاری به 4 دهم روزکاری رسیده است.
وی در خصوص سامانه 195 اضافه کرد: سامانه
195 سامانه ای تخصصی جهت رسیدگی به شکایات در تمامی حوزه های ارتباطات و فناوری
اطلاعات در سطح کشور بوده و ارتباط با این سامانه از طرق مختلف نظیر سامانه
اینترنتی، اپلیکیشن 195 و شماره تلفن رایگان 195 در اختیار تمام شهروندان، جهت ثبت
شکایات خود در این حوزه و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن ایجاد شده است.
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2