عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شستشو و لایروبی337 کیلومتر از شبکه های فاضلاب شهرستان گرگان

در سال گذشته صورت گرفت :

شستشو و لایروبی337 کیلومتر از شبکه های فاضلاب شهرستان گرگان

 مدیر امور آب و فاضلاب گرگان از شستشو و لایروبی 337  کیلومتر از شبکه های فاضلاب در سال گذشته در این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس قربان غلامی با اعلام این خبر افزود : عملیات فوق به منظور خدمات رساني مطلوب به مشترکین شهرستان گرگان و جهت پیشگیری از گرفتگی در مسیر شبکه فاضلاب و کاهش حوادث احتمالی انجام شده است.
وی در ادامه افزود : جلوگیری از رسوب گذاری و  ایجاد شرایط بی هوازی و پیشگیری از انتشار بو از دیگر مزایای شستشوی شبکه فاضلاب می باشد که این امور به صورت مستمر این عملیات را در دستور کار خود قرار داده است.
مدیر امور آب و فاضلاب گرگان تصریح کرد : ویدئومتری20کیلومتر از شبکه های فاضلاب، بازسازی 347 باب منهول، تعویض 182عدد دریچه منهول و اصلاح و بازسازی41 فقره انشعابات از دیگر فعالیت های این امور در بخش فاضلاب در یک سال گذشته بوده است .
غلامی در ادامه بازرسی 347  مورد آدم روها ،  اصلاح 39فقره انشعاباب فاضلاب، 185مورد رفع گیر شبکه و 319مورد رفع گیرسیفون را از دیگر فعالیت های این امور در این مدت نام برد.
مدیر امور آب و فاضلاب گرگان در پایان اظهار داشت: جهت عملکرد صحیح شبکه های فاضلاب و استفاده بهینه، تمامی خدمات بهره برداری این تاسیسات عملیات  شستشو، هم سطح سازی، سم پاشی، ویدئومتری به طور مستمر در حال انجام می باشد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .