عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر از برگزیدگان کانون پرورش فکری استان در مسابقه جهانی نقاشی تورن لهستان


تقدیر از برگزیدگان کانون پرورش فکری استان در مسابقه جهانی نقاشی تورن لهستان

تقدیر از برگزیدگان کانون پرورش فکری استان در مسابقه جهانی نقاشی تورن لهستان

اولین نشست شواری اداری شهرستان بندر ترکمن، تقدیر از اعضای برگزیده ی کانون پرورش فکری استان در مسابقه جهانی نقاشی با موضوع آزاد و تکنیک چاپ در تورن لهستان را به دنبال داشت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون گلستان، در این نشست که با میزبانی فرماندار شهرستان بندرترکمن و حضور وطنی مدیرکل آموزش و پرورش استان، حاج آخوند عابدی کر امام جمعه شهرستان، مربی مسئول و اعضای مرکز فرهنگی هنری بندرترکمن و برخی از مسئولین استانی و شهرستان تشکیل شده بود، مرجان نازقلیچی فرماندار شهرستان بندر ترکمن به ارائه گزارشی از وضعیت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهرستان در جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) پرداخت.

در ادامه این جلسه، از دو عضو نوجوان کانون پرورش فکری بندرترکمن به نام های جیحون دیه جی و گلسا پناهی به جهت کسب دیپلم افتخار مسابقه جهانی نقاشی با موضوع آزاد و تکنیک چاپ در تورن لهستان با اهدای دیپلم افتخار و لوح های سپاس و هدیه، تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، از مجموع 10هزار و 645 اثر نقاشی از 43 کشور جهان،6 اثر در ایران موفق به کسب دیپلم افتخار شده بود که از این میان استان گلستان 2 دیپلم افتخار را به خود اختصاص داد.

 

تقدیر از برگزیدگان کانون پرورش فکری استان در مسابقه جهانی نقاشی تورن لهستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .