عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شستشوی 658 کیلومتر از شبکه های توزیع وخطوط انتقال آب شرب شهرستان گرگان

در سال گذشته صورت گرفت :

شستشوی 658 کیلومتر از شبکه های توزیع وخطوط انتقال آب شرب شهرستان گرگان

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گرگان از شستشوی 658کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال آب شرب این شهرستان در سال  گذشته خبر داد .
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، قربان غلامی با اعلام این خبر افزود : از این میزان 58کیلومتر خط انتقال و 600کیلومتر مربوط به شبکه های توزیع بوده است که در راستای افزایش کیفیت آب مصرفی مشترکین و ارائه خدمات مطلوب تر آبرسانی در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.
وی تصریح کرد :1هزار و 981 فقره تعویض کنتور خراب،  1هزار و 534 مورد بازدید و تست کنتور ، اصلاح و بازسازی 131 رشته انشعابات قدیمی ، مرئی نمودن 115 دستگاه شیر آلات شبکه و انجام عملیات نگهداشت  pm تاسیسات از دیگر اقدامات صورت گرفته این امور در سال  99 بوده است .
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گرگان افزود :2 هزار و840 متر اصلاح و توسعه شبکه ، تبدیل 142 فقره انشعاب غیر مجاز به مجاز، جابجایی 130 دستگاه کنتور ، تنظیم 688 فقره شیرالات شبکه ، و تعویض انشعابات فرسوده به تعداد 131 فقره از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال گذشته بوده است .
غلامی در پایان اظهار داشت : ویدئومتری 4حلقه چاه ، مهندسی مجدد  5 دستگاه الکتروپمپ شناور و منصوبات چاهها ، نصب 4 دستگاه کنتور لارگردار ، 16فقره نصب شیرآلات جدید در شبکه ، 7 مورد نصب شیرالات تخلیه و حذف شبکه قدیمی به میزان748 متر را از دیگر اقدامات این امور در مدت مذکور نام برد .
گفتنی است تعداد مشترکین این امور در شهر و روستاهای تحت پوشش 112093و تعداد کل جمعیت تحت پوشش 614244نفر می باشند که از نعمت آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی بهره مند هستند .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .