عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل راه وشهرسازی استان گلستان از پروژه ساختمان مجتمع فرهنگي و هنري گميشان

روند اجرای پروژه ساختمان مجتمع فرهنگي و هنري گميشان تسریع می شود:

بازدید مدیرکل راه وشهرسازی استان گلستان از پروژه ساختمان مجتمع فرهنگي و هنري گميشان

 در بازدید مديركل راه و شهرسازي گلستان به همراه فرماندار شهرستان گمیشان، معاون مهندسی وساخت و پیمانکار مربوطه از پروژه ساختمان مجتمع فرهنگی وهنری گمیشان مشکلات اجرای طرح بررسی شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "حسین محبوبی" با هدف بررسی و رفع مشکلات، از مراحل ساخت اين پروژه بازدید و خاطر نشان کرد: شهرستان گميشان با پيشينه فرهنگي و تاریخی كه دارد از وجود فضاي مناسب فرهنگي هنري در رنج است كه با بهره برداري از اين پروژه شاهد تحولي قابل توجه در اين بخش شهرستان خواهيم بود.

محبوبی افزود : ساخت پروژه ساختمان مجتمع فرهنگي هنري گميشان با زيربنای دو هزار و 123 مترمربع از سال 86 آغاز شده است.

وي ادامه داد: اين پروژه در قالب سه قرارداد در حال اجرا بوده و تاکنون مبلغ 40623 میلیون ريال از محل منابع استانی هزینه شده است.

مديركل راه و شهرسازي گلستان در ادامه افزود: اين پروژه در دو طبقه شامل واحدهاي اداری،کارگاههای آموزشی و هنری با سیستم گرمایشی موتورخانه شوفاژ، سرمایشی اسپیلت وسیستم اعلام حریق می باشد و ظرفيت پذيرش 200 نفر، براي انجام آيين ها و مراسم مختلف فرهنگي هنري شهرستان را دارد.

این بازدید با هدف بررسی و رفع مشکلاتو نواقص اجرای پروژه و برنامه ریزی اقدامات آتی در جهت تکمیل آن با حضور متولیان مریوطه انجام و تصمیمات و راهکارهای مناسب جهت تسریع روند عملیات اتخاذ گردید.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .