عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مجوز 17 رسانه در سال 99 برای استان گلستان صادر شد

رییس گروه رسانه و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

مجوز 17 رسانه در سال 99 برای استان گلستان صادر شد

مجوز 17 رسانه در سال 99 برای استان گلستان صادر شد

 رییس گروه رسانه و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفـت: در سال 99 برای استان گلستان، مجوز 17 رسانه صادر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حسن دیلم با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، گفت: در سال 1399در حوزه مطبوعات 17 مجوز برای استان گلستان صادر شد که شامل 9 پایگاه خبری ، 1 هفته نامه ،3 فصلنامه ،1 سالنامه ،2 دو فصلنامه و یک روزنامه ( تغییر هفته نامه به روزنامه) است.

وی در حوزه آگهی ها هم گفت: در سال 1399 مبلغ 19 میلیارد و 420 میلیون و 604 هزار ریال آگهی توزیع شد که مبلغ 11 میلیارد و 921 میلیون و 110 هزار ریال آگهی دولتی و مبلغ 7 میلیارد و 499 میلیون و 494 هزار ریال آگهی ثبتی سامانه ای و دستی بوده است که بین نشریات واجد شرایط توزیع شد که سهم روزنامه های سراسری از آگهی های دولتی و ثبتی مبلغ 9 میلیارد و 474 میلیون و 394 هزار ریال و سهم نشریات استانی مبلغ 9 میلیارد و 946 میلیون و 210 هزار ریال بوده است .

دیلم گفت: در سال گذشته در راستای حمایت از نشریات مکتوب و پایگاههای خبری مبلغ 18 میلیارد و 420 میلیون ریال یارانه پرداخت شد.

وی افزود : در سال 1399 با اختصاص آگهی ها و یارانه ها مبلغ 37 میلیارد و 830 میلیون و 880 هزار ریال از نشریات مکتوب و پایگاههای خبری و نمایندگی روزنامه های سراسری حمایت شد.

رییس گروه رسانه و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان درباره افق ها و برنامه ها در سال 1400، گفت: با توجه به اهمیت مطبوعات در نقش آفرینی و مشارکت در توسعه استان و به تبع آن توسعه کشور؛ نیازمند ظرفیت شناسی و توانمندی سازی نشریات استانی هستیم.

دیلم در ادامه گفت: در این راستا برگزاری جشنواره رسانه ای و برگزاری اختتامیه در همایش روز خبرنگار،برگزاری آیین گرامیداشت روز خبرنگار، برگزاری 6 کارگاه آموزشی ،توجه به تولید محتوای نشریات و ارزیابی مستمر و حمایت براساس محتوای تولیدی ،برگزاری جلسات مستمر نقد نشریات مکتوب و نشست های مستمر با نشریات مکتوب و الکترونیکی را برای سال جاری در حال برنامه ریزی هستیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .