عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اصلاح و توسعه بیش از 6 کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در شهرستان علی آباد کتول

در سال گذشته صورت گرفت :

اصلاح و توسعه بیش از 6 کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در شهرستان علی آباد کتول

 مدیر امور آب و فاضلاب علی آباد کتول از اصلاح و توسعه بیش از 6کیلومتر از شبکه توزیع آب شرب در شهرهای علی آباد کتول و فاضل آباد در سال گذشته خبر داد .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس سوخته سرایی با اعلام این خبر افزود: اجرای 5هزار و 448 متر توسعه شبکه توزیع و 672 متر اصلاح  شبکه با هدف جلوگیری از هدر رفت ، تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مناطق فاقد شبکه آبرسانی و برنامه های کاهش آب بدون درآمد در این 2 شهر و روستاهای تحت پوشش صورت گرفته است .
وی  تصریح کرد : تعویض 117 کنتور خراب و فرسوده در جهت کاهش هدر رفت آب ، بازدید و تست 67 کنتور ، 15مورد جابه جایی کنتور ،استاندارد سازی 47فقره انشعابات قدیمی و مرئی کردن 36مورد شیرآلات را  دیگر اقدامات صورت گرفته در مدت مذکور برشمرد.
مدیر امور آب و فاضلاب علی آباد کتول افزود :  رفع 1341فقره اتفاقات شبکه توزیع، خطوط انتقال و انشعابات ، تجهیز و بهره برداری 1 حلقه چاه جدید و 3 مورد ویدئو متری چاه، 2 حلقه لایروبی چاه  و 1 حلقه اسید شویی چاه از دیگر فعالیت های صورت گرفته در این مدت بوده است .
وی با اشاره به دیگر فعالیت های انجام شده گفت: سرویس 3 دستگاه دیزل ژنراتور ،اجرای 2 هزار و 260 متر خط انتقال چاه ، نصب 1 فقره شیر فلکه شبکه ،اصلاح 2 فقره اتصالات سر چاهی و 4 مورد تعویض الکتروپمپ فرسوده از دیگر اقدامات این امور در سال گذشته بوده است .
سوخته سرایی در پایان اظهار داشت : 34هزار و 927مورد آزمون کلر سنجی، انجام 6 هزار و 620 متر شستشوی شبکه توزیع ، شستشوی 3000متر خط انتقال و شستشوی 22هزار و 700متر مکعب مخازن آب شرب در راستای بهبود وضعیت کیفی آب شرب مشترکین این شهرستان و روستاهای تحت پوشش  با تلاش مجموعه همکاران دفتر کنترل کیفی ستاد و امور علی آباد کتول در این مدت به ثبت رسیده است .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .